Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

GRUPA RMF

TOMASZ RAMZA dyrektor generalny Działu Sprzedaży

Rok 2020, mimo że pandemiczny, dla stacji Grupy RMF oznaczał rekordowe wyniki słuchalności. Wiosną RMF FM zanotowało najwyższy w historii badań wskaźnik 30,6 proc. udziału w czasie słuchania. Nigdy wcześniej żadna stacja radiowa w Polsce nie przekroczyła progu 30 proc. udziału. Ten wynik cieszy tym bardziej, że stało się to w roku obchodów 30-lecia RMF FM. Słuchacze ewidentnie docenili nasze działania antenowe związane z pandemią – zwiększyliśmy liczbę serwisów informacyjnych „Fakty RMF FM”, które były nadawane co pół godziny przez cały dzień, nawet w weekendy. Na antenie pojawiło się też wiele akcji skierowanych do słuchaczy (np. „Superbohaterowie”, „Koncerty z dużego pokoju”), ale też wspierających małe przedsiębiorstwa, które najbardziej ucierpiały w czasie lockdownu („Przebojowa firma”).

Swoje roczne rekordy pobiły też RMF MAXXX z wynikiem 4,1 proc. i RMF Classic, który osiągnął 1,5 proc. udziału w całym 2020 roku.

Dzięki temu, że Dział Sprzedaży bardzo szybko i bardzo elastycznie zareagował na zmieniającą się od drugiego kwartału sytuację rynkową, byliśmy w stanie umocnić pozycję lidera na rynku reklamowym i zwiększyć nasz udział z 40 proc. w 2019 roku do 43 proc. po trzech kwartałach 2020 roku (za Publicis Groupe Polska).

We wrześniu uruchomiliśmy brand RMF Digital, stając się pełnoprawnym brokerem internetowym. Oferujemy już nie tylko sprzedaż powierzchni we własnych serwisach, ale też – dzięki zakupowi w modelu programatycznym – kampanie we wszystkich portalach i serwisach internetowych oraz usługi powiązane, np. pozycjonowanie stron internetowych (RMF SEO), content marketing czy akcje specjalne szyte na miarę. Mogą być one samodzielnymi działaniami internetowymi lub wspierać kampanie radiowe w naszych stacjach.

MEDIA

Radio: Grupa RMF – zasięg dzienny: 10,1 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 34,8 proc., RMF FM – zasięg dzienny: 8,7 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 29,2 proc., RMF MAXXX (z Radiem Gra) – zasięg dzienny: 1,6 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 4,0 proc., RMF Classic – zasięg dzienny: 678 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 1,7 proc. (X–XII 2020, Radio Track, Kantar Polska)

Internet: Grupa RMF – 9,7 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFon.pl – 1,3 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMF24.pl (w tym serwis Twoje Zdrowie) – 6,4 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMF.fm (w tym serwis Bajeczna Polska) – 4,1 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFMAXXX.pl – 3,1 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFClassic.pl – 192 tys. użytkowników i uruchomionych aplikacji (XII 2020, Mediapanel)

TOP KLIENCI

TERG, Aflofarm Farmacja Polska, Euro-Net Warszawa, Neonet Wrocław, Lidl (według Kantar Polska)

 

LUDZIE

Tomasz Ramza – dyrektor generalny
Działu Sprzedaży Grupy RMF
Dariusz Woźniak – dyrektor handlowy

STRUKTURA

Dział agencyjny: współpraca z agencjami i grupami negocjacyjnymi, obsługa brokerska domów mediowych

Dział bezpośredni: współpraca z klientami bezpośrednimi na szczeblu ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym

Dział planowania: planowanie kampanii reklamowych dla klientów bezpośrednich, agencji, domów mediowych

Dział projektów specjalnych (DPS): planowanie kampanii niestandardowych dla klientów bezpośrednich, agencji, domów mediowych

Dział traffic: zarządzanie powierzchnią reklamową reprezentowanych stacji

RMF Digital: zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej Grupy RMF w internecie oraz usługi brokerskie, SEO, content marketing; działem kieruje Adam Pachla

KONTAKT

tel. 222 031 031
[email protected]
www.gruparmf.pl

HIT 2020

W ub.r. w ramach Działu Sprzedaży Grupy RMF powstał brand RMF Digital, pod którym oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców (dzięki zakupowi powierzchni w modelu programatycznym). Oprócz tego RMF Digital oferuje usługi SEO (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach), content marketing (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych). RMF Digital obejmuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.