Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

GREMI MEDIA SA

JAROSŁAW MACHOCKI członek zarządu ds. komercyjnych

W tym roku będziemy w szczególności skupiali się na umacnianiu oferty 360°, obejmującej wszystkie kanały komunikacji dostępne w ramach Gremi Media: prasę, digital oraz eventy. Naszym klientom zaproponujemy zintegrowane, uszyte na miarę projekty, zapewniając przy ich realizacji wysoką dbałość o jakość produktu i obsługi.

Z całą pewnością będziemy kontynuować strategię rozwoju produktów digitalowych, poszerzając portfolio o nowe serwisy tematyczne. Wśród nich pojawi się m.in. Klimat.rp.pl, będący wsparciem dla cyklicznego projektu eventowo-wydawniczego o nazwie „Walka o klimat”. Planujemy też rozwijać internetowy projekt Sukces.rp.pl, którego uzupełnieniem będą kolejne wydania magazynu „Sukces”. W strategię digitalową wpisana jest także realizacja gali, konferencji, szkoleń i debat wyłącznie w formie internetowej lub hybrydowej, co pozwoli uniezależnić się od panującej sytuacji epidemiologicznej. Sukces zeszłorocznych projektów sprawił, że duża liczba partnerów biznesowych planuje kontynuację współpracy z nami właśnie w tej formie. Możliwość zaistnienia w otoczeniu wartościowego kontentu, jaki oferujemy, sprawia, że nawiązujemy relacje z kolejnymi reklamodawcami.

Naszym priorytetem w obszarze prasy będzie zachowanie przez dziennik „Rzeczpospolita” pozycji lidera dzienników ekonomiczno-gospodarczych pod względem czytelnictwa, sprzedaży i opiniotwórczości. Dążymy również do utrzymania Rp.pl w czołówce najchętniej odwiedzanych witryn z kategorii Biznes, finanse, prawo.

W planach jest też rozwój dziennika „Sport” i związanej z nim witryny internetowej. Mamy zamiar wykorzystać go do zbudowania nowoczesnego, ogólnopolskiego medium zajmującego się tematyką sportową.

MEDIA

„Rzeczpospolita” – średnia sprzedaż: 40 704 egz., „Rzeczpospolita Plus Minus” – średnia sprzedaż: 45 617 egz., „Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet” – średnia sprzedaż: 3682 egz. „Sport” – średnia sprzedaż: 3554 egz. (XI 2020, ZKDP), „Historia Uważam Rze”

Internet: Rp.pl – 5 290 920 realnych użytkowników, Parkiet.com – 458 136 realnych użytkowników, (XII 2020, Mediapanel), Sportdziennik.com, serwisy tematyczne: Plusminus.rp.pl, Regiony.rp.pl, Moto.rp.pl, Zdrowie.rp.pl, Cyfrowa.rp.pl, Radar.rp.pl, Logistyka.rp.pl, Sukces.rp.pl, Turystyka.rp.pl, Rankingi.rp.pl, Podcasty.rp.pl

Projekty specjalne: m.in. Lista 500, Ranking Kancelarii Prawniczych, Orły Innowacji, Walka o klimat, Ranking Samorządów, Byki i Niedźwiedzie „Parkietu”, Gra Giełdowa Parkiet Challenge, Spotkania Liderów Branż (Nieruchomości, LTS i in.)

LUDZIE

Jarosław Machocki – członek zarządu ds. komercyjnych

STRUKTURA

Biuro reklamy, ogłoszeń i projektów specjalnych: reklama prasowa, online, projekty eventowo-wydawnicze, partnerstwa; biurem kieruje Joanna Żero-Zaskurska, tel. 513 646 147, [email protected]

Biuro reklamy online – biurem kieruje Kamil Dąbrowski, tel. 698 192 288, [email protected]

Dział konferencji i szkoleń – działem kieruje Anna Szałaj, tel. 503 008 085, [email protected]

Dział new business, Projekt „Rzeczpospolita Zdrowie” – działem kieruje Paulina Biernacka, tel. 502 687 297, [email protected]

Projekt „Rzeczpospolita Życie Regionów” – za projekt odpowiada Irmina Zakrzewska, tel. 697 985 627, [email protected]

Projekt „Rzeczpospolita Nieruchomości” – za projekt odpowiada Agnieszka Małek, tel. 792 904 888, [email protected]

KONTAKT

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa
tel. 22 629 86 14, 621 48 69
fax: 22 621 46 58, 625 61 57
Gremimedia.pl/reklama.html

HIT 2020

Rok 2020 był dla Gremi Media szczególny ze względu na obchody 100-lecia dziennika „Rzeczpospolita” – z tej okazji wydawnictwo przygotowało m.in. jubileuszowe wydanie gazety i serwis 100lat.rp.pl z materiałami wideo. A także ze względu na pandemię koronawirusa. W tym trudnym czasie Gremi Media poradziło sobie bardzo dobrze, elastycznie dostosowując się do zmieniających się realiów i przenosząc wszystkie wydarzenia do świata online. Dzięki temu udało się zbudować bogatą ofertę webinariów, szkoleń i konferencji (m.in. „E-forum Parkietu i Rzeczpospolitej”, „Real Estate Impactor”, „Walka o klimat”).

Poszerzono portfolio mediów – w listopadzie ukazał się magazyn „Sukces”, rozszerzenie internetowego projektu Sukces.rp.pl. Do rodziny Gremi Media dołączył także dziennik „Sport”, uruchomiono serwis Rankingi.rp.pl prezentujący zwycięzców wydarzeń organizowanych przez „Rzeczpospolitą” (m.in. „Lista 500”, „Ranking samorządów”).

Przez cały rok firma kontynuowała strategię rozwoju produktów digitalowych, wprowadzając do oferty nowe formaty reklamowe, takie jak: commercial break, video outstream, branding playera czy sponsoring podcastów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.