Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

GAZETA.PL

BARTOSZ WYSOCKI dyrektor handlowy

Za nami trudny rok, będący wielką próbą dla mediów. Jestem dumny z tego, że w Gazeta.pl przemówiliśmy mocnym głosem i zaangażowaliśmy się w wiele ważnych tematów.

Nasz serwis od początku tworzymy z myślą o świadomych użytkownikach, szukających najnowszych i rzetelnych treści i mam nadzieję, że w tym czasie odnaleźli u nas takie materiały. Nasze wartości i zasady przyświecające pracy dziennikarzy zapisane zostały w Deklaracji Redakcyjnej. Chcemy i robimy wszystko, by być medium zapewniającym wysoką jakość, a nasi użytkownicy mogą nas z tego rozliczyć.

To dlatego w DNA Gazeta.pl są także akcje wychodzące poza zwykłe dziennikarstwo. W minionym roku zorganizowaliśmy m.in. zbiórkę na rzecz Bejrutu. Współpracujemy również z Fundacją WOŚP, dla której realizujemy projekt #JedenDzieńDłużej. W odpowiedzi na duże zainteresowanie czytelników treściami związanymi z klimatem uruchomiliśmy sekcję „Zielona Gazeta.pl”, w której znaleźć można wszystkie materiały ekologiczne. Z troski o środowisko narodziła się też akcja „Reklama dla klimatu”, promująca ekologiczne postawy przedsiębiorców.

Przez ostatnie miesiące zmianie uległy nawyki zakupowe i sposób konsumpcji mediów – użytkownicy Gazeta.pl najczęściej w Polsce czytają treści na smartfonach. Reagując na „nową rzeczywistość” i wykorzystując zmiany nawyków, na Moto.pl stworzyliśmy wirtualny showroom, a Avanti24.pl stało się marketplace’em, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami. W sytuacji, gdy tradycyjne rozgrywki sportowe przestały być prowadzone, przenieśliśmy ciężar na e-sport, organizując z naszymi partnerami turniej Polish Esport Cup.

Nasza innowacyjność widoczna jest również w oferowanych rozwiązaniach reklamowych i działaniach mających na celu kreowanie dodatkowych wartości dla klienta.

MEDIA

Internet: Gazeta.pl – 12,3 mln użytkowników, Plotek.pl – 7,1 mln użytkowników, Sport.pl – 6,5 mln użytkowników, Edziecko.pl – 5,9 mln użytkowników, Moto.pl – 3,3 mln użytkowników, Next.gazeta.pl – 5,2 mln użytkowników, Kobieta.gazeta.pl – 2,8 mln użytkowników, Avanti24.pl – 2,2 mln użytkowników (I 2021, Mediapanel PBI/Gemius)

TOP KLIENCI

Volkswagen, Toyota, Renault, Nissan, Lidl, Rossmann, Ferrero, Nestlé, Apart, LPP, Eobuwie

LUDZIE

Bartosz Wysocki – dyrektor handlowy

STRUKTURA

Dział sprzedaży – działem kieruje Marta Wiercińska, [email protected]

Dział sprzedaży agencyjnej – działem kieruje Wojciech Siulkowski, [email protected]

Dział współpracy z reklamodawcami – działem kieruje Paulina Matuszkiewicz, [email protected]

KONTAKT

507 095 191
[email protected]
www.reklama.gazeta.pl

HIT 2020

W ub.r. położyliśmy bardzo duży nacisk na optymalizację. Dzięki wykorzystywanym narzędziom prowadzone u nas kampanie są nie tylko świetnie zaplanowane, ale również na bieżąco optymalizowane. To dlatego w Gazeta.pl możemy pochwalić się najlepszymi na rynku wskaźnikami optymalizacji treści reklamowych. Efektywność tych działań potwierdzają m.in. jedno z najwyższych viewability display na rynku programmatic oraz najdłuższy czas trwania odsłony, zapewniające odpowiednią prezentację treści. Wciąż stawiamy także na innowacyjne rozwiązania. W obliczu zapowiadanego od dawna wyłączenia 3rd party cookies w przeglądarce Chrome w październiku ub.r. wspólnie z naszymi partnerami przeprowadziliśmy pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party. Przed nami kolejne wyzwania, które wciąż podejmujemy, aby tworzyć lepszy serwis.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.