Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

DORADZTWO MEDIOWE

ADAM KOŚCIELSKI dyrektor zarządzający

Miniony rok był rokiem niezwykłym. Rynek nie był przygotowany na tak dużą rewolucję. Pojawiła się konieczność wprowadzenia szybkich zmian w sposobie działania. Czas pandemii, który oznaczał całe miesiące funkcjonowania w niewiedzy, co przyniesie kolejny dzień, był chyba najtrudniejszy dla naszych klientów. Dlatego podjęliśmy wiele działań, których celem było wsparcie i pomoc klientom bezpośrednim. Uruchomiliśmy specjalny program dla przedsiębiorców, w ramach którego świadczyliśmy bezpłatną pomoc doradczą w zakresie przygotowywania strategii reklamowych. Z tej pomocy skorzystały dziesiątki klientów. Dodatkowo wspieraliśmy naszych kontrahentów bezpłatnymi działaniami antenowymi. Mamy nadzieję, że znacząco przyczyniliśmy się do poprawy kondycji biznesowej wielu firm.

W tym roku nadal będziemy koncentrować się na dostarczaniu klientom kompleksowych rozwiązań, w których media tradycyjne i cyfrowe będą stanowiły zintegrowany pakiet możliwości. Konsekwentnie będziemy rozwijać jedną z kluczowych gałęzi naszej działalności, czyli content marketing w formie podcastów, które w ostatnim czasie stały się modnym i efektywnym narzędziem marketingowym. Kompleksowa obsługa w zakresie doradztwa, produkcji, publikacji i promocji podcastów, tworzenie ofert niestandardowych łączących formy tekstowe, wideo i audio oraz spersonalizowane, efektywne kampanie reklamowe to nasze kierunkowe cele na 2021 rok. Oczywiście wszystko to w połączeniu z naszym wiodącym medium, jakim jest radio.

Bogate portfolio mediów i kompetencje umożliwiają nam profesjonalne doradztwo i realizację skutecznych działań reklamowych, odpowiadających na potrzeby współczesnych marketerów. Niezmiennie od lat wykorzystujemy efekt synergii mediów w kreowaniu i wdrażaniu ciekawych, wielomediowych i wieloproduktowych rozwiązań. Dzięki temu jesteśmy bezkonkurencyjni na rynku bezpośrednim.

MEDIA

Radio: Złote Przeboje – zasięg dzienny: 1 066 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 2,9 proc., Tok FM: – zasięg dzienny: 826 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 2,5 proc., Radio Pogoda – zasięg dzienny: 345 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 1,0 proc., Rock Radio – zasięg dzienny: 207 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 0,6 proc. (I–XII 2020, Radio Track)

Kino: sieć kin Helios – 4,6 mln sprzedanych biletów

Internet: serwisy internetowe należące do Grupy Radiowej Agora, w tym Tokfm.pl – 2,585 mln unikalnych użytkowników (XII 2020, Gemius Prism), oferta digital, w tym podcasty; ok. 26 tys. wykupionych dostępów do Premium Tok FM (koniec 2020 roku)

LUDZIE

Adam Kościelski – dyrektor zarządzający, tel. 22 555 51 36, 507 095 749, [email protected]

STRUKTURA

Działy sprzedaży: usługi związane z zakupem reklamy w radiostacjach GRA, w sieci kin Helios, In Store Radio, SVG Studio, serwisach internetowych należących do Grupy Radiowej Agory

Regionalne oddziały: Region Centralny: woj. mazowieckie, świętokrzyskie, lubelskie – Karolina Kurkowska, tel. 510 022 415, [email protected], Region Północno-Zachodni: woj. wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, łódzkie – Piotr Kwiatkowski, tel. 507 095 147, [email protected], Region Południowo-Zachodni: woj. dolnośląskie, opolskie, lubuskie – Aneta Pasieka, tel. 507 095 175, [email protected], Region Południowo-Wschodni: woj. małopolskie, śląskie, podkarpackie – Katarzyna Gralak, tel. 510 022 118, [email protected], Region Północno-Wschodni: woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie – Elżbieta Życka, tel. 507 093 81, [email protected]

Dział akcji niestandardowych: realizacja niestandardowych rozwiązań reklamowych łączących działania w stacjach radiowych należących do GRA z działaniami w innych mediach znajdujących się w ofercie Doradztwa Mediowego i Agory; kontakt: Aneta Anikiej – dyrektor działu wsparcia, tel. 507 095 672, [email protected]

Dział sprzedaży internetu: realizacja kampanii odsłonowych, czasowych i kontekstowych w modelu FF, partnerstwa audycji, kategorii i sekcji, audio programmatic, artykuły i podcasty: sponsorowane i contentmarketingowe, projekty specjalne; kontakt: Joanna Garbaczewska, dyrektor rozwoju oferty internetowej, tel. 666 008 180, [email protected]

SVG Studio: produkcja audio, wideo i graficzna; studiem kieruje Adam Kościelski; SVG Audio – kontakt: Damian Mazurek, recording studio manager, tel. 507 095 597, [email protected]

KONTAKT

Doradztwo Mediowe – Radio Kino Internet
ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
tel. 22 5555 100
www.doradztwomediowe.pl

HIT 2020

Przyspieszenie cyfrowej transformacji wywołanej pandemią istotnie wpłynęło na rozwój naszej oferty reklamowej i kontekstowej w obszarze digital marketingu. W ramach naszych działań efektywnie łączyliśmy różne formy przekazu, wykorzystując dostępne kanały. Przyjęta przez nas strategia sprzedaży opartej na synergii mediów pozwoliła nam przetrwać ten trudny rok w bardzo dobrej kondycji.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.