Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

BURDA MEDIA POLSKA

MICHAŁ HELMAN chief commercial officer

Burda Media Polska zawsze bardzo szybko dopasowuje się do potrzeb rynku, zarówno w obszarze tworzenia produktów, jak i obsługi klientów. Podobnie było w ub.r., kiedy to pandemia zmusiła nas do zastąpienia pracy w naszych biurach pracą zdalną. Dzięki użyciu nowoczesnych platform komunikacji firma, w tym biuro reklamy, pracowały sprawnie jak zawsze.

DNA Burdy to dostarczanie odbiorcom rozrywki poprzez najlepszej jakości treści. Przede wszystkim w postaci magazynów skierowanych do bardzo konkretnych odbiorców, od miłośników mody, wykrojów (nasz kultowy magazyn „Burda”), ogrodnictwa, do pasjonatów kulinariów. Wierzymy, że prasa ma nadal ogromne znaczenie. Jest i pozostanie produktem premium, któremu poświęca się znacznie więcej czasu, bo daje możliwość skupienia i uwagi, a to z kolei sprawia, że jest atrakcyjna dla marketerów. Wiemy jednak, że internet jest niezwykle ważnym, choć innym kanałem komunikacji dla odbiorców i marek, zwłaszcza w warunkach pandemii. Dlatego dużo uwagi poświęciliśmy wzmocnieniu kompetencji naszych zespołów w zakresie wiedzy o oferowanych produktach online. Rozbudowywane przez nas serwisy internetowe i aktywność w mediach społecznościowych na 66 Burdowych profilach dają nam unikatową na rynku możliwość monetyzowania treści i zasięgów. Dlatego stawiamy na rozwój produktów digital zarówno pod kątem zasięgów, jak i technologii i bardzo dużo w nie inwestujemy. Uruchomiliśmy m.in. platformę naszej flagowej akcji konsumenckiej Szalenstwozakupow.pl i influencerską Bdigital. Wdrożyliśmy nowe formaty e-commerce: Video e-commerce i Web-Push dostępny dla naszych użytkowników i partnerów we wszystkich serwisach, który od razu zyskał uznanie – w ciągu 10 miesięcy udało nam się zebrać bazę 1,8 mln subskrybentów. Różnorodność oferty pozwala nam elastycznie reagować na oczekiwania klientów i dopasowywać działania do strategii marketingowej ich marek.

MEDIA

Prasa: 61 magazynów, w tym 19 tytułów badanych przez Polskie Badania Czytelnictwa: „Elle”, „Glamour”, „Gala”, „Dobre Rady”, „Claudia”, „Samo Zdrowie”, „Burda”, „Moje Gotowanie”, „Przyślij Przepis”, „Sól i Pieprz” , „Mój Piękny Ogród”, „Przepis na Ogród”, „Kocham Ogród”, „Focus”, „Focus Historia”, „Coaching”, „National Geographic”, „Traveler”, „Elle Decoration” – łączny zasięg: 5,2 mln czytelników (I–XII 2020, PBC)

Internet: 13 serwisów internetowych, w tym m.in.: Przyslijprzepis.pl – 3 968 084 unikalnych użytkowników, 10,7 mln odsłon, Elle.pl – 3 743 186 UU, 11,9 mln PV, Mojegotowanie.pl – 2 143 618 UU, 4 mln PV, Gala.pl – 1 444 511 UU, 6,3 mln PV, Kobieta.pl – 1 384 598 UU, 5,2 mln PV (I 2021, Google Analytics), a także 30 profili na Facebooku, 17 na Instagramie i 19 na YouTubie

Eventy: Róże Gali, Elle Style Awards, Gala Beauty Stars, Kobieta Roku Glamour, Travelery, Szaleństwo Zakupów, Rewear Market, Kino Letnie i inne (w czasie pandemii online, bez udziału publiczności)

Książki: ponad 1,2 tys. tytułów, ok. 60 nowych pozycji rocznie

LUDZIE

Michał Helman – chief commercial officer

Małgorzata Gurbała – sales director – grupa segmentów luxury & lifestyle, advisory, food, home & design; tel. 600 207 181, [email protected]

Katarzyna Nowakowska – sales director – grupa segmentów: geography and travel, popular-science, gardening, crafting, współpraca z domami mediowymi; tel. 692 440 118, [email protected]

Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz – sales director – rozwój projektów zintegrowanych, zarządzanie project managerami; tel. 692 440 088, [email protected]

Agnieszka Kos-Podlaska – sales director – sprzedaż digital (zespół Agency i zespół Digital Direct Sales); tel. 730 394 600, [email protected]

Mariusz Miedziałowski – agencies and key clients relations manager – rozliczenia, negocjacje i relacje z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami; tel. 692 440 149, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 3603 603
[email protected]
www.burdamedia.pl/reklama

HIT 2020

Naszym sukcesem jest znaczący wzrost efektywności podejmowanych działań. Klikalność naszych artykułów urodowych z serwisów Gala.pl i Elle.pl sięgnęła rekordowych 64 proc. (w styczniu br. jeszcze więcej, bo 68 proc.). Z naszych formatów e-commerce wyszło 6,7 mln bezpośrednich przekierowań naszych użytkowników do sklepów lub na | 03–04 | 2021 strony partnerów, co oznacza wzrost ich liczby o 44 proc. (rok do roku). Z tego aż 3,7 mln przekierowań miało początek w artykułach opublikowanych w serwisie Elle.pl.

W ub.r. uruchomiliśmy platformę Szalenstwozakupow.pl z kuponami i kontentem zakupowym, połączonym z działaniami e-commerce oraz działaniami w social mediach i na kanałach influencerów, co pozwoliło spełnić oczekiwania czytelniczek czekających na nasz doroczny flagowy projekt. Wystartowaliśmy też z nowym autorskim produktem – platformą influencerską Bdigital.pl Służy ona do realizowania zasięgowych kampanii z udziałem micro- i nanoinfluencerów na Instagramie, Youtubie, TikToku.

Z myślą o naszych użytkownikach stworzyliśmy Glamour Unicorn, mobilny dwumiesięcznik. W subdomenie Unicorn.glamour.pl poruszamy ważne społeczne tematy – feminizm, aktywizm, LGBT, ekologia.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.