Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

BAUER MEDIA GROUP

IZABELA SARNECKA dyrektor biura reklamy

Niezmiennie wierzymy w siłę prasy drukowanej, sprzedając średnio ok. 16 mln egz. miesięcznie. Oferując jako jedyne na rynku prasowym wydawnictwo tak szerokie, zróżnicowane portfolio magazynów, znacząco umocniliśmy w ub.r. udziały na rynku reklamy w magazynach.

Nadal w pierwszej dziesiątce najchętniej czytanych magazynów w Polsce znajduje się osiem wydawanych przez nas. Do naszego portfolio należą również liderzy sprzedaży egzemplarzowej w wielu kategoriach tematycznych. Poza zasięgiem oferujemy to, czego inne media – ze względu na swoją specyfikę – nie są w stanie dostarczyć reklamodawcom: możliwość zamieszczania gazetek reklamowych, próbek produktów, konteksty do reklam, wsparcie PR-rowe.

Na ten rok planujemy umacnianie się na pozycji lidera na rynku reklamy prasowej. Coraz śmielej wkraczamy też w ofertę digital – przed nami debiut kolejnych serwisów internetowych oraz wdrożenie strategii monetyzacji mediów społecznościowych. Pracujemy także intensywnie nad unowocześnieniem sposobów komunikacji z klientami, by im aktywnie opowiadać o mocnych stronach prasy, planach wydawniczych, atrakcyjnych ofertach reklamowych.

Zależy nam na promowaniu prasy magazynowej jako kategorii. W świecie fake newsów, multimedialności, przebodźcowania na wartości zyskuje bezpieczeństwo, wiarygodność i możliwość wyboru. Po prasę sięga się świadomie, intencjonalnie, a nasze pisma cieszą się zaufaniem czytelników od wielu lat. Stronimy od nadmiernej sensacyjności, treści tworzą doświadczeni dziennikarze, a klienci reklamowi cenią przewidywalność kontentu i brak klateru reklamowego. Będziemy przypominać, że reklamy w magazynach są traktowane jako integralna część pisma, zauważane niemal w 100 proc., dokładnie czytane w ponad 85 proc. Dzięki nowemu modelowi planowania prasy możemy się także przekonać, że reklama w przeciętnym wydaniu magazynu owocuje średnio ośmioma kontaktami i sprawdzić, jak działają różne formaty reklam, w tym w podziale na advertoriale i layouty wizerunkowe.

MEDIA

Prasa: „Tele Tydzień” – 2,1 mln czytelników, 591,2 tys. sprzedanych egz., „Życie na Gorąco” – 1,3 mln czytelników, 397,1 tys. sprzedanych egz., „Twój Styl” – 609,6 tys. czytelników, 121,5 tys. sprzedanych egz., „Kobieta i Życie” – 457,7 tys. czytelników, 217,7 tys. sprzedanych egz., „Świat Kobiety” – 350,1 tys. czytelników, 149,4 tys. sprzedanych egz., „Motor” – 327,2 tys. czytelników, 63,5 tys. sprzedanych egz. oraz 134 inne tytuły (I–XII 2020, PBC, XII 2019 – XI 2020, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, oprac. wydawcy)

Internet: Twojstyl.pl, Magazynauto.pl, platforma zakupowa StyloweZakupy.pl, platforma blogerska InfluenceMe.pl

Eventy: Autolider, Telekamery Tele Tygodnia, Doskonałość Mody Twojego Stylu, Doskonałość Roku Twojego Stylu, Kobieta Roku Twojego Stylu, Superprodukt Świata Kobiety 

LUDZIE

Izabela Sarnecka – dyrektor biura reklamy

STRUKTURA

Dział oferty specjalnej: kampanie zasięgowe z uwzględnieniem całego portofolio wydawnictwa, serwisów online – działem kieruje Izabela Sarnecka, tel. 606 357 639, [email protected]

Online – działem Marzena Pachucka, tel. 666 014 907, [email protected]

Dział reklamy pism luksusowych – działem kieruje Agnieszka Galińska, tel. 692 402 893, [email protected]

Dział reklamy pism poradnikowych i popularnonaukowych – działem kieruje Beata Bartczak, tel. 696 471 469, [email protected]

Dział reklamy pism poradniczo-rozrywkowych, ogrodniczych i kulinarnych – działem kieruje Katarzyna Kilanowska, tel. 692 461 080, [email protected]

Dział reklamy pism telewizyjnych – działem kieruje Aneta Rym-Gałka, tel. 692 402 872, [email protected]

Dział reklamy pism motoryzacyjnych – działem kieruje Marcin Warych, tel. 608 512 170, [email protected]

Dział analiz i wsparcia sprzedaży – działem kieruje Joanna Żołyniak, tel. 600 346 731, [email protected]

KONTAKT

www.bauer.pl

HIT 2020

Miniony rok był rokiem pełnym wyzwań. Jeszcze bardziej utrwaliła się potrzeba doboru mediów, które oferują klientom wysokie parametry kampanii, jakość otoczenia i profesjonalną, opartą na zaufaniu obsługę. Cieszymy się, że byliśmy najczęściej i najchętniej wybieranym medium na rynku prasowym. Naszym największym priorytetem pozostało podążanie za potrzebami klienta w zakresie elastyczności planowania kampanii i wspierania go w szybko zmieniającej się rzeczywistości. W tym m.in. celu – a także w odpowiedzi na potrzeby odbiorców, których rzeczywistość uległa pogłębionej digitalizacji – uruchomiliśmy dwa serwisy online: Twojstyl.pl i Magazynauto.pl, a także odsłonę online największej akcji zakupowej w Polsce – platformę Stylowe Zakupy.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.