Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

BONNIER BUSINESS POLSKA

JAN ROJEWSKI chief revenue officer

Bonnier Business Polska można określić hasłem: „Power of brands, power of content, power of users”. To właśnie te trzy filary stanowią o sile wydawnictwa. Rozpoznawalne na rynku brandy: „Puls Biznesu” i Bankier.pl od lat cieszą się zaufaniem użytkowników, czytelników, a także inwestorów i klientów indywidualnych. Rosnące wskaźniki subskrypcji, prenumeraty, a także dodatnia dynamika liczby realnych użytkowników naszych serwisów to dla nas jasny sygnał świadczący o zaufaniu i zaangażowaniu, odbiorców, a także aprobata dla długofalowej strategii BBPL. Nasi użytkownicy to ludzie świadomie poszukujący informacji, cechujący się lojalnością, powracający do nas i przebywający coraz dłużej na naszych serwisach. Większość ruchu na stronach BBPL to ruch bezpośrednio z przeglądarek i ruch organiczny.

Kolejny raz udowadniamy, że nastawienie user friendly nie jest dla nas zwykłym frazesem, ale naprawdę buduje zaufanie i podkreśla relację wydawca – odbiorca.

Rok 2021 to kolejne inwestycje w obszarze content marketingu, produktów audio i wideo (podcasty, shorty, wywiady czy relacje) i wszelkich rozwiązań cyfrowych, takich jak e-debaty, webinaria, konferencje online. Sukcesywnie zwiększamy udziały przychodów z obszarów content marketingu i reklamy natywnej. Już w tej chwili stanowią one ponad połowę wszystkich przychodów reklamowych! Równie istotnym kanałem sprzedaży jest obszar programmatic, z którego przychody w ub.r. odnotowały dwucyfrowy wzrost w odniesieniu do tych z 2019 roku.

Nie zapominamy też o ofercie eventów. Mogłoby się wydawać, że w dobie pandemii ten obszar może podlegać tylko spadkom czy regresowi. My mówimy, że wcale nie musi tak być, bo także w nim odnotowaliśmy wzrosty rok do roku. Po raz kolejny udowadniamy, że kompleksowa oferta, oparta na idealnie dopasowanych grupach docelowych, rzetelnym dziennikarstwie i komunikacji cross channel, to klucz do sukcesu.

MEDIA

Prasa: „Puls Biznesu” (gazeta codzienna) – sprzedaż: 10 932 egz. (XI 2020, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)

Internet: Bankier.pl – 5 970 290 UU, 94 427 564 PV, Pit.pl – 1 229 747 UU, 2 889 257 PV, Pb.pl – 1 218 504 UU, 4 868 644 PV, Pulsmedycyny.pl – 1 071 184 UU, 1 504 267 PV, Lexlege.pl – 596 491 UU, 1 341 827 PV, Arslege.pl – 722 002 UU, 2 052 838 PV, Mambiznes.pl – 479 872 UU, 631 457 PV, Prnews.pl – 205 770 UU, 245 002 PV (XII 2020, Mediapanel)

Eventy: Gazele Biznesu, Giełdowa Spółka Roku, Etyczna Firma, Złoty Bankier, Siła Przyciągania, HR Summit, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Pollog, 100 Kobiet Biznesu, Czempioni Eksportu

LUDZIE

Jan Rojewski – chief revenue officer

STRUKTURA

Dział klientów bezpośrednich – działem kieruje Małgorzata Jędral, zastępca dyrektora biura reklamy, tel. 22 3339871, 601 262 897, fax 22 333 9899, [email protected]

Dział agencyjny – działem kieruje Iza Wieczorek, head of agency sales, tel. 22 3339873, 600 013 316, fax 22 333 9899, [email protected]

Dział projektów specjalnych/eventów/sponsoringów – działem kieruje Izabela Bziuk, head of special projects, tel. 22 33 39 889, 507 095 156, [email protected]

Dział e-commerce: system partnerski, reklama efektywnościowa, performance, afiliacja; działem kieruje Monika Owczarczyk, dyrektor sprzedaży działu e-commerce Bankier.pl, tel. 601 950 048, [email protected]

HIT 2020

To był rok pełen wyzwań i jednocześnie nowych możliwości. Pandemia stała się akceleratorem zmian i przyspieszyła cyfrową transformację. Nastąpiła jednocześnie weryfikacja zaufania i zaangażowania nie tylko reklamodawców, ale również użytkowników i czytelników. Content marketing stał się narzędziem, które istotnie zwiększało konsumpcję treści, podtrzymywało relacje z użytkownikami, a także miało realny wpływ na budowanie czy ugruntowanie świadomości wielu marek. W dobie powiększającego się clutteru reklamowego przekaz natywny jest jedynym słusznym rozwiązaniem. Bonnier Business Polska zdał ten test wyśmienicie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.