Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Grupa Zwierciadło

Ewa Pietrzykowska, menedżer ds. klientów kluczowych; Anna Szaluś, dyrektor biura reklamy; Marta Grzesik, menedżer ds. klientów kluczowych; Anna Ruszkowska - zastępczyni dyrektora biura reklamy; Marzena Pachucka, interactive manager

Biuro Reklamy Wydawnictwa Zwierciadło w 2019 roku ma niezmiennie ten sam od lat cel: budować i podtrzymywać dobre relacje ze swoimi partnerami biznesowymi. Ważne, by mieli oni do nas zaufanie, by wiedzieli, że otrzymają ofertę dostosowaną do ich potrzeb i oczekiwań. Największą satysfakcją dla naszego zespołu jest kontynuacja wieloletniej współpracy ze stałymi klientami oraz zdobywanie zaufania nowych partnerów biznesowych.

Rok 2019 dla zespołu reklamowego i dla całego wydawnictwa to umacnianie pozycji naszych produktów: „Zwierciadło” – miesięcznik z 62-letnią tradycją na polskim rynku wydawniczym – nowoczesny i elegancki, a jednocześnie szanujący tradycję. „Zwierciadło” pragnie utrzymać swoją odrębną formułę i wyjątkową pozycję, ale też sprostać wyzwaniom – zmianom na świecie oraz na rynku mediów. „Zwierciadło” to comiesięczne spotkanie z wyjątkowymi osobami – ciekawe i zaskakujące, skłaniające do refleksji i dające chwilę oddechu.

„Sens” to jedyny magazyn na rynku dotyczący rozwoju. Zachęca do pracy nad sobą, poznawania i umiejętnego wyrażania własnych emocji. Prezentuje nowoczesne metody rozwojowe, wspiera czytelniczki w budowaniu relacji osobistych oraz zawodowych. W 2019 roku „Sens” proponuje nowe rubryki redakcyjne: Ścieżki zdrowia Oriny Krajewskiej, Bliżej natury, Świat nastolatków.

Portal Zwierciadlo.pl to aktualności z dziedziny lifestyle’u, mody, urody, zdrowia, kultury oraz psychologii. Wyróżnia go wysoka jakość i wiarygodność kontentu. To codzienna dawka pozytywnych emocji. Użytkowniczką serwisu jest kobieta w wieku 25–44 lata, mieszkanka dużego miasta o wysokim statusie społeczno-zawodowym.

Akademia Zwierciadła od 12 lat prowadzi warsztaty i szkolenia rozwojowe dla pracowników firm oraz projekty reklamowe dla partnerów biznesowych. Odpowiada na zapotrzebowanie zmieniającego się wciąż rynku. Kadrę Akademii Zwierciadła tworzą znani i uznani eksperci związani z magazynem „Zwierciadło” oraz miesięcznikiem psychologicznym „Sens”.  

Kryształowe Zwierciadła to prestiżowa gala, podczas której w tym roku już po raz 23. przyznamy nagrody osobom, które reprezentują różne dziedziny życia, ale które łączą wspólne cechy: wrażliwość, siła, talent, pasja, tolerancja i wiarygodność. Podążają własną drogą na przekór modom i trendom. Jak co roku gala Kryształowe Zwierciadła odbędzie się w czerwcu. To wydarzenie również, tak jak inne produkty, stwarza możliwość współpracy z klientami reklamowymi.

To, co nas cieszy, to pozytywna ocena „Zwierciadła”, „Sensu” oraz portalu Zwierciadlo.pl. Uznaje się je za mądre i angażujące. A my z dumą dodajemy, że tworzone są dla mądrych czytelniczek i użytkowniczek.

MEDIA

Prasa: „Zwierciadło” – średnia sprzedaż: 101 850 egz., „Sens” – średnia sprzedaż: 14 543 egz. (I–X 2018, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)

Internet: Zwierciadlo.pl – średnio 3,6 mln użytkowników miesięcznie, 20,6 mln odsłon (I–XII 2018, Google Analytics)

Książki: ponad 150 tytułów o zróżnicowanej tematyce – psychologia, zdrowy styl życia, kulinaria, beletrystyka

LUDZIE

Anna Szaluś – dyrektor biura reklamy, tel. 694 484 228, [email protected]

Anna Ruszkowska – zastępczyni dyrektora biura reklamy, tel. 664 742 101, [email protected]

Marta Grzesik, tel. 666 379 563, [email protected]

Ewa Pietrzykowska, tel. 662 060 092, [email protected]

Marzena Pachucka, tel. 604 117 261, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 312 37 12
[email protected]
www.grupazwierciadlo.pl

HIT 2018

Sukcesem miesięcznika „Zwierciadło” w ub.r. była najwyższa od czterech lat sprzedaż październikowego numeru – sprzedaliśmy aż 130 976 egz. Najbardziej cieszy nas jednak to, że w trudnych dla prasy czasach zwiększyła się średnia sprzedaż „Zwierciadła” w dłuższym okresie – w miesiącach styczeń–październik ub.r. wyniosła 101 850 egz., co oznacza wzrost o 10 proc. w stosunku do 2017 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.