Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Multikino Media

Mariusz Spisz, prezes zarządu

Oferujemy różnorodne i dynamiczne formy promocji, dzięki którym klienci skutecznie docierają do określonego odbiorcy. Proponowane przez nas kampanie są wysoce angażujące. Do ich realizacji wykorzystujemy nowoczesne technologie, obserwując dynamikę rynku i bazując na panujących trendach.

Odbiorca styka się z promowaną marką na wielu płaszczyznach – praktycznie od momentu zaplanowania wyjścia do kina, przez drogę od kasy do sali, aż po powrót do domu. W br. inwestujemy w dalszy rozwój projektów łączących online z onscreen. We wszystkich kinach sieci Multikino oferujemy klientom m.in.: digital postery, video walle, beacony, wi-fi Multikino, aplikację AR. Jako jedyni w Polsce proponujemy także realizację kampanii 360°. W minionym roku zostały otwarte kolejne sale Multikino VR by Samsung. W sumie jest ich pięć: dwie w Warszawie i po jednej w Poznaniu, Łodzi, Szczecinie. Nadal organizujemy akcje łączące działania reklamowe z działaniami skierowanymi do widzów, gwarantującymi bilety w korzystnej cenie, a są to m.in.: Multiponiedziałki z Coca-Colą i Bueno Czwartki z Ferrero.

Spodziewamy się, że ten rok przyniesie jeszcze większy sukces frekwencyjny niż ubiegły, bo przed nami świetnie zapowiadające się produkcje z Polski i z zagranicy: „Planeta singli 3”, „Kobiety mafii 2”, „Kurier”, a także „Król Lew”, „Jak wytresować smoka 3”, „Dumbo” (w reżyserii Tima Burtona) i „Kraina lodu 2” oraz, pod koniec roku, dziewiąta część „Gwiezdnych wojen”.

W styczniu br. wprowadziliśmy nowy sezonowy cennik reklam, będący odpowiedzią na rosnące zainteresowanie kampaniami w poszczególnych okresach roku. Pozwoli on na zoptymalizowanie długości bloków reklamowych. Elementem nowej polityki cenowej jest też dużo wcześniejsza sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi (FTM – follow the movie). Już teraz nasi klienci mogą planować działania reklamowe przed kontynuacją przygód najpopularniejszego brytyjskiego szpiega, czyli Jamesa Bonda. Film na ekranach pojawi się w walentynki 2020 roku.

Jesteśmy szczególnie dumni z pozycji na stołecznym rynku, na którym z – wkrótce – 10 wielosalowymi kinami zajmiemy pozycję lidera.

MEDIA

Kino: Multikino (32 sale, 257 ekranów), Cinema 3D (12 sal, 55 ekranów), kina studyjne – Warszawa: Atlantic, Luna, Muranów, poza Warszawą: Nowe Horyzonty Wrocław, Charlie Łódź, Ratusz Zduńska Wola, Kozienice; w sumie 51 kin i 336 ekranów w 39 miastach

LUDZIE

Mariusz Spisz – prezes zarządu

Joanna Zmysłowska-Pietrzak – dyrektor zarządzająca

STRUKTURA

Dział sprzedaży: Joanna Oczkowska – dyrektor sprzedaży

Ewa Długołęcka – senior sales manager

Jarosław Szymajda – senior sales manager

Magdalena Guzek – sales manager

Łukasz Gawęcki – sales manager

Bartłomiej Piotrowski – sales manager

Marcin Wójtowicz – sales manager

Dział projektów specjalnych:

Łukasz Wieszczyński – head of sponsoring

Marta Kowalska – manager ds. wsparcia sprzedaży

Dział wsparcia sprzedaży: Monika Daniluk – starszy manager ds. analiz i wsparcia sprzedaży

Paulina Włodarska – manager ds. wsparcia sprzedaży

Monika Żukowska – asystent biura reklamy

TOP KLIENCI

Coca-Cola, Orange, Lotte Wedel, Mastercard, Kino Świat, Monolith

KONTAKT

tel. 22 223 00 00
reklama@multikinomedia.pl
www.multikinomedia.pl

HIT 2018

Miniony rok przyniósł kolejny frekwencyjny rekord w branży kinowej. Kina odwiedziło prawie 60 mln Polaków. Wynik przełożył się jednocześnie na dynamiczny rozwój Multikino Media. Przedstawiciele czołowych marek w Polsce dostrzegli możliwości, jakie oferujemy m.in. w obszarze popularyzacji innowacyjnych metod płatniczych. Dużą popularnością cieszyła się kinowa promocja z Masterpass. 

BLIK uatrakcyjnił kinową ofertę (M!Karta) skierowaną do uczniów i studentów. Nasza wspólna z Google akcja, zainicjowana pod koniec ub.r., jest pierwszą w Europie kampanią wykorzystującą Google Pay jako sposób płatności za bilety do kina. Ponadto wraz z rozwojem kina VR (Multikino VR działa w pięciu miastach) przy współpracy z Samsungiem reklamodawcy zyskali możliwość realizowania szerszych kampanii reklamowych z najwyższym możliwym poziomem zaangażowania widzów. A naszą sieć poszerzyliśmy o nowe kina: Multikino Pruszków i Cinema 3D w warszawskim CH Reduta. W sumie w naszej ofercie jest 51 kin wielosalowych w 39 miastach.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.