Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Grupa Eurozet

Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy

Ten rok będzie czasem kontynuacji strategii sprzedaży konsekwentnie realizowanej od kilku lat przez Grupę Eurozet. Zakłada ona przede wszystkim synergię radia, internetu i eventów. Grupa przewiduje dalszy wzrost przychodów zarówno z reklamy radiowej, jak i internetowej, choć nie będzie on już tak imponujący jak w znakomitym 2018 roku.

Niezmiennie głównymi produktami grupy pozostają pakiety wysokozasięgowe, jak Zet Barometr czy Zet Total, w skład których wchodzą stacje radiowe Eurozetu oraz 53 rozgłośnie lokalne Pakietu Niezależnych. Stale pracujemy nad jego poszerzeniem – jeszcze w pierwszym kwartale br. spodziewamy się dołączenia doń dwóch stacji.

W ub.r. umocniliśmy pozycję lidera wśród radiowych serwisów internetowych, awansując o dziesięć pozycji w rankingu wszystkich podmiotów internetowych pod względem liczby realnych użytkowników, (Gemius/PBI). Dziś to 25. pozycja. Konsekwentnie realizowana polityka przyniosła wzrost wyników wszystkich naszych internetowych marek. Szczególnie udany rok zaliczyło Chillizet.pl, które w grudniu osiągnęło 1,7 mln RU, czyli o 539 proc. więcej niż rok wcześniej! Z kolei w sierpniu po raz pierwszy w historii portal Radiozet.pl został największym serwisem radiowym w Polsce.

W br. chcemy utrzymać te pozycje na stałe. W tym celu będziemy rozwijać nasze serwisy zgodnie z rynkowymi trendami np. mobile first. Już w styczniu uruchomiliśmy nową odsłonę serwisu Zdrowie na Radiozet.pl. Trwają prace nad optymalizacją parametru viewability dla wyświetlanych reklam, a klienci będą mogli skorzystać z nowych, bardziej efektywnych formatów reklamowych, które jednocześnie staną się mniej inwazyjne dla użytkowników. Ponadto Eurozet będzie poszerzać ofertę wspólnych akcji realizowanych w radiu i internecie. Przełoży się to na efektywność kampanii poprzez większe zaangażowanie i szersze dotarcie do potencjalnych odbiorców.

Trzecim ważnym obszarem działalności spółki pozostają eventy. Zamierzamy kontynuować realizację sprawdzonych już od lat formatów, takich jak „Start do nart”, „Babski weekend” czy „Aktywne lato”, ale jednocześnie wyjść na rynek z zupełnie nowymi projektami, tworzonymi m.in. w oparciu o współpracę z miastami.

MEDIA

Radio: Radio Zet – 4,9 mln słuchaczy, Antyradio – 800 tys. słuchaczy, Meloradio – 400 tys. słuchaczy, Chillizet – 100 tys. słuchaczy, Radio Plus – 800 tys. słuchaczy, a także 53 stacje Pakietu Niezależnych; łączny zasięg stacji Grupy Eurozet wraz z zasięgiem stacji Pakietu Niezależnych wynosi 8,3 mln (X–XII 2018, Radio Track, Kantar MillwardBrown, grupa 15+, wszystkie dni tygodnia)

Internet: Radiozet.pl – 4,5 mln użytkowników miesięcznie, Chillizet.pl – 1,7 mln użytkowników miesięcznie, Antyradio.pl – 1,6 mln użytkowników miesięcznie oraz trzy inne serwisy internetowe; wszystkie serwisy internetowe Grupy Eurozet odwiedza miesięcznie 6,6 mln realnych użytkowników (XII 2018, Gemius/PBI)

LUDZIE

Ewa Rosiewicz – dyrektor biura reklamy

STRUKTURA

Sprzedaż ogólnopolska – działem kieruje dyrektor Anna Kopytowska, [email protected]

Obsługa klienta – rynki regionalne – działem kieruje dyrektor Anita Jankowska, [email protected]

Obsługa klienta – rynek warszawski – działem kieruje dyrektor Renata Wysocka, [email protected]

Rozwój sprzedaży – działem kieruje dyrektor Karol Kłos, [email protected]

TOP KLIENCI

Zdrovit, Olimp Laboratories, Terg, Metro Group, Euro-Net

KONTAKT

tel. 22 583 31 00
[email protected]
www.eurozet.pl

HIT 2018

Miniony rok był znakomity – Grupa Eurozet uzyskała rekordowe przychody. Sprzedaż reklamy radiowej wzrosła rok do roku o ponad 14 proc., a internetowej o 21 proc.

Antyradio po raz pierwszy w historii odnotowało udziały w czasie słuchania powyżej 2 proc., a Meloradio udowodniło duży potencjał formatu easy listening, o czym świadczy niemal podwojenie udziału w czasie słuchania i wzrost zasięgu z 293 tys. do 439 tys. słuchaczy.

Z kolei nasze witryny odwiedziło w grudniu 6,6 mln realnych użytkowników, co oznacza wzrost roku do roku o 47 proc. (dane Gemius/PBI). Tym samym Grupa Eurozet umocniła się na pozycji lidera wśród grup radiowych i awansowała na 25. miejsce wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.