Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

AMS SA

Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu

Ten rok będzie kluczowy dla zmiany modelu planowania i zakupu nośników reklamy zewnętrznej. Ma to związek z krokiem milowym, jakim było dla branży wdrożenie w ub.r. wyników badania Outdoor Track.

Po ponad 20 latach doczekaliśmy się implementacji wyników badań outdooru do ofert handlowych, po tym jak Instytut Badań Outdooru udostępnił udziałowcom dane opisujące ich nośniki. AMS zaprezentował rynkowi nową politykę handlową i nowy cennik na 2019 rok w czwartym kwartale ub.r. Najbliższe miesiące będą więc upływać pod znakiem zmiany – odejścia od sprzedaży nośników na podstawie ich lokalizacji na rzecz sprzedaży bazującej na dotarciu do określonej widowni. Wreszcie możliwe będzie planowanie z wykorzystaniem palety wskaźników, zapewniające porównywalność outdooru z innymi mediami.

W tym roku będziemy również kontynuowali działania w kierunku systemowej digitalizacji OOH w duchu smart city i łączenia przestrzeni publicznej z inteligentną reklamą zarówno cyfrową, jak i analogową oraz reklamą online w jeden spójny i przyjazny ekosystem. W naszych najnowszych realizacjach cyfrowe citylighty na przystankach wyposażone są w dodatkowe treści i bezpłatne funkcjonalności przydatne dla pasażerów komunikacji miejskiej. Aby odwrócić niekorzystny trend kojarzenia reklamy digital z dużymi, mocno święcącymi ledami, które popsuły jej wizerunek i odstraszyły samorządy od reklamy cyfrowej jako takiej, trzeba pokazywać i wdrażać dobre przykłady – nowoczesnego i przyjaznego digitalu, który współgra z tkanką miejską, a nie jest dla niej elementem obcym. Jesteśmy przekonani, że dzięki takim działaniom samorządy będą w znacznie szerszym stopniu uwzględniać ten rodzaj reklamy w swoich uchwałach krajobrazowych, podobnie jak ma to miejsce w największych europejskich i światowych metropoliach.

MEDIA

Outdoor: nośniki klasyczne i cyfrowe; nośniki premium: citylighty i back-lighty, w tym Dynamic Backlight i Digital Citylight, oraz cityscrolle, frontlighty, billboardy 12 i 18 mkw.; City Transport – reklama na i w środkach komunikacji publicznej; Cityinfo – serwis informacyjno-reklamowy na ekranach cyfrowych; reklama na ekranach bankomatów; łącznie blisko 23 tys. powierzchni reklamowych w 536 miejscowościach

LUDZIE

Małgorzata Augustyniak – wiceprezes zarządu

STRUKTURA

Dział współpracy strategicznej z domami mediowymi – działem kieruje Monika Zielińska, tel. 22 55 56 400

Dział sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej – działem kieruje Zbigniew Kaczmarek, tel. 22 55 56 400

Dział rozwoju oferty OOH – obsługa oferty City Transport i Cityinfo – działem kieruje Arkadiusz Gawlak, tel. 22 55 56 400

KONTAKT

tel. 22 5556400
[email protected]
www.ams.com.pl

HIT 2018

Digital Citylight – nowa jakość cyfrowej komunikacji w przestrzeni miejskiej. W ub.r. AMS wprowadził do wiat przystankowych system cyfrowych citylightów, na którym prezentowane są nie tylko reklamy, ale także plansze z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Na ekranach widoczny jest również pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody i stanem jakości powietrza. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można bezpłatnie doładować telefon.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.