Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Allegro

MAGDALENA JABŁOŃSKA, advertising sales director

Obserwujemy duże zainteresowanie e-commerce ze strony topowych brandów konsumenckich. Coraz częściej nasi klienci poszukują alternatywnych i efektywnych kanałów komunikacji ze swoimi klientami oraz dodatkowego sposobu na rozwój sprzedaży online.

Naszym priorytetem jest i cały czas będzie koncentracja na współpracy z producentami i markami, których produkty są już obecne na Allegro, a także z nowymi brandami, które planują budować i rozwijać strategie e-commerce, wykorzystując potencjał platformy.

Aby uczynić tę współpracę – nie tylko z klientami, ale też agencjami i domami mediowymi – jeszcze efektywniejszą, w ub.r. wprowadziliśmy w dziale reklamy liczne modyfikacje. Zmieniliśmy strukturę zespołu, zdecydowaliśmy również o poszerzeniu zakresu współpracy z innymi działami wewnątrz firmy, np. działem commerce, marketingu, public relations czy CSR, co już owocuje kompleksową obsługą naszych klientów.

Chcąc zmaksymalizować efektywność kampanii reklamowych, postawiliśmy na analizę danych. Stworzyliśmy segmentację użytkowników oraz profile kupujących i przeglądających produkty na Allegro, tak by móc precyzyjnie docierać do nich z komunikatami i lepiej optymalizować wyświetlające się im reklamy. Dodatkowo, z uwagi na transakcyjny charakter Allegro, zwiększyliśmy współpracę z producentami i markami obecnymi w świecie e-commerce, tak by ruch kierowany z kampanii reklamowych pozostawał na platformie. Poprzez wprowadzanie targetowania czy nowego raportowania zapewniamy reklamodawcom możliwość pomiaru i optymalizacji kampanii, jak również planowania przyszłych strategii marketingowych w obszarze produktów Allegro Ads, reklamy display i mailingu.

W nadchodzących miesiącach skupimy się na rozwoju niedawno wprowadzonej usługi Allegro Ads Express, a także na wdrażaniu nowych możliwości reklamowych, np. oferty wideo opartej na rozwiązaniach e-commerce. Rozpoczynamy również proces intensywnych szkoleń/warsztatów i webinariów dla naszych klientów, żeby jeszcze lepiej budować świadomość naszych produktów reklamowych.

MEDIA

Internet: Allegro.pl, aplikacja Allegro.pl – zasięg : 18,6 mln użytkowników miesięcznie (XII 2018, Gemius/PBI)

LUDZIE

Magdalena Jabłońska – advertising sales director

STRUKTURA

Zespół produktu PPC: odpowiada za rozwój i sprzedaż produktu Allegro Ads (pozycjonowanie ofert na liście wyników wyszukiwania Allegro.pl rozliczane w modelu PPC); zespołem kieruje Wojciech Bryzek, [email protected]

Zespół sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej produktów Display Ads: odpowiada za sprzedaż produktów display, mailingów oraz akcji niestandardowych, współpracuje z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi; zespołem kieruje Agata Krynicka, [email protected]

Zespół strategii i projektów specjalnych: odpowiada za wsparcie strategiczne zespołów sprzedaży przy tworzeniu koncepcji i realizacji działań niestandardowych; zespołem kieruje Olga Knap, [email protected]

Zespół adoperation & adprodukt: odpowiada za rozwój produktów reklamowych z kategorii display, mailing, wideo, a także za realizację i optymalizację kampanii reklamowych; zespołem kieruje Aneta Gąsiorek, [email protected]

Zespół Category Support - wpółpraca  i koordynacja działań z zespołami Commerce; zespołem kieruje Paulina Matuszkiewicz, [email protected]

KONTAKT

[email protected]
Reklama.allegro.pl

HIT 2018

W ub.r. kontynuowaliśmy rozwój Allegro Ads. Poszerzyliśmy ofertę o Allegro Ads Network, które umożliwia emisję kampanii PPC poza domeną Allegro.pl, a co za tym idzie, zwiększa jej skalę i efektywność. Dodatkowo udostępniliśmy wszystkim naszym klientom integrację z Facebookiem, dzięki czemu mają oni możliwość domykania lejka sprzedażowego poprzez wykorzystanie remarketingu. Bazując na innowacyjnych technologiach (w tym machine learning), pracowaliśmy też nad ułatwieniem i przyspieszeniem reklamowania ofert za pomocą Allegro Ads. Efektem tej pracy było wprowadzenie pod koniec ub.r. Allegro Ads Express – usługi, która pozwala ustawić kampanię reklamową już za pomocą jednego kliknięcia.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.