Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

„Press” i „Presserwis”

Urszula Angiełow, Anna Guźniczak, Magdalena Jankowska, Wanda Kowzan, Ewelina Bochenek i Emilia Boruszak

Naszym niewątpliwym atutem jest precyzyjne dotarcie do atrakcyjnej grupy docelowej: dziennikarzy, kadry zarządzającej mediów, zespołów agencji reklamowych, digitalowych i marketingowych oraz domów mediowych, rzeczników prasowych i PR-ówców.

Relaunch „Press” dokonany w minionym roku sprawił, że nasz magazyn zyskał nową formę, jeszcze lepiej odpowiadającą trendom rynkowym. Dzięki temu nasi czytelnicy otrzymują teraz elegancki, ponad 200-stronicowy magazyn pełen pogłębionych tekstów, analiz rynkowych, materiałów warsztatowych oraz sylwetek najciekawszych osób z branż mediów, reklamy i public relations. Połączenie wysokiej jakości treści z wysmakowanym layoutem tworzy atrakcyjne pole współpracy reklamowej z markami, które chcą dotrzeć do elitarnego i wymagającego czytelnika. Jak zawsze mocną stroną magazynu są jego okładki, nad którymi pracują najlepsi fotografowie w Polsce.

Naszą zintegrowaną ofertę dla partnerów reklamowych tworzą oprócz magazynu: największy w Polsce płatny newsletter Presserwis z ekskluzywnymi informacjami z rynku marketingu, mediów i komunikacji społecznej, stale aktualizowana strona WWW i Pressletter, bezpłatny newsletter dla tych, którzy nie mają czasu na jej bieżące śledzenie. 

Znakiem firmowym „Press” są eventy: Grand Press 

– najbardziej liczący się w Polsce konkurs dla dziennikarzy, Grand Press Photo – dla fotoreporterów, Ad wo/Man – konkurs, w którym środowisko reklamowe wybiera najlepszych spośród siebie oraz Grand Video Awards, największy niezależny konkurs dla twórców wideo w sieci. Po udanym debiucie Video Marketing Conference 2017 uruchamiamy GVA Workshop, czyli praktyczne warsztaty i panele dla młodych youtuberów. Naszą ofertę dopełnia PressInstitut – panel badawczy dedykowany sondażom wśród: dziennikarzy (w tym fachowych w podziale na branże), szefów marketingu, PR i reklamy.

Naszym niewątpliwym atutem jest precyzyjne dotarcie do najbardziej opiniotwórczej grupy docelowej w Polsce, jaką stanowią: dziennikarze, kadra zarządzająca mediów, menedżerowie i zespoły agencji reklamowych, digitalowych i marketingowych oraz domów mediowych, rzecznicy prasowi i PR-owcy, vlogerzy i pozostali influencerzy. Mamy duże doświadczenie w realizacji dedykowanych projektów, w których proponujemy kreatywne i nowoczesne rozwiązania reklamowe oraz sponsoringowe.

Media

Prasa: „Press” – rozpowszechnianie: 2806 egz. (I–XII 2017, ZKDP)

Internet: płatny newsletter Presserwis – 7709 użytkowników, 36 109 odsłon (I 2018, Google Analytics), Press.pl – 159 tys. użytkowników, 404 tys. odsłon (I 2018, Google Analytics), bezpłatny newsletter Pressletter – 3825 odbiorców (I 2018, dane wydawcy); profile na: 

Facebooku – 56 tys. fanów, Twitterze – 30 tys. followersów

Eventy: Grand Press, Grand Press Photo, Grand Video Awards, AD wo/Man

Projekty specjalne: Top Marka, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Telewizja i Internet, PressInstitute, Kalendarz Medialny

Ludzie

Wanda Kowzan – dyrektor biura reklamy i eventów, tel. 601 76 00 82, w.kowzan@press.pl

Struktura

Dział reklamy: zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej oraz pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów oraz projektów specjalnych

Urszula Angiełow, tel. 607 034 509, u.angielow@press.pl

Anna Guźniczak, tel. 667 887 732, a.guzniczak@press.pl

Dział eventów: zajmuje się pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów oraz ich organizacją i promocją

Magdalena Jankowska, tel. 601 780 003, m.jankowska@press.pl

Iwona Szymańska, tel. 667 887 726, i.szymanska@press.pl

Dział wsparcia sprzedaży – Emilia Boruszak, tel. 601 970 006, e.boruszak@press.pl

Kontakt

Poznań – tel. 61 861 66 14
Warszawa – tel. 22 33 48 333

reklama@press.pl
www.press.pl

Hit 2017

Pierwsza edycja Video Marketing Conference – wydarzenia poświęconego budowaniu wizerunku marek w sieci i współpracy z influancerami, okazała się frekwencyjnym i merytorycznym sukcesem. Zorganizowaliśmy też jubileuszową, 10. edycję konferencji Top Marka podsumowującej wyniki badania wizerunku marek w prasie i internecie. Były one potwierdzeniem, że organizacja tego typu wydarzeń: spotkań dla specjalistów, podczas których mogą oni dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami, to nasz mocny atut.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.