Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - GetHero

O pracy biura reklamy GetHero opowiada Paweł Kowalczyk - wiceprezes zarządu

Wiemy, jak stworzyć kampanie, które zaangażują miliony odbiorców. I wciąż się rozwijamy.

Press

Paweł Kowalczyk, wiceprezes zarządu

W 2016 roku powiększyliśmy portfolio twórców, z którymi na co dzień współpracujemy: dziś jest ich blisko 30, a liczba subskrypcji ich programów wynosi ok. 15 mln (łączna liczba wyświetleń materiałów w sieci – ok. 2 mld). Influencerzy, z którymi działamy, oprócz standardowych kanałów promocji, takich jak Facebook, Instagram, YouTube, zaczęli używać również na szeroką skalę Snapchata, Insta Stories oraz streamów. Platformy te stworzyły możliwość dotarcia do nowych odbiorców i zwiększenia zasięgów przeprowadzanych kampanii.

Wzrosła też liczba marek, które powierzyły nam realizację różnorodnych kampanii reklamowych. Do tej pory zaufali nam m.in.: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Coca-Cola, Play, X-kom, HP, Samsung, Sprite, Roccat, mBank, Adidas i wielu innych.

W naszej ofercie reklamowej znajduje się wiele działań z zakresu digital marketingu, m.in. realizacja formatów wideo, teledysków, eventów, kreacja kampanii, scenariuszy, spotów reklamowych, produkcja wideo, akcje specjalne itd. Wspólnym elementem tych działań są media influencerów, z którymi współpracujemy.

Mamy unikatowy zestaw narzędzi i usług, dzięki którym w łatwy sposób osiągniesz wyznaczone cele – zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. W zależności od potrzeb przygotujemy całą strategię komunikacji, zaangażujemy wpływowych influencerów i zajmiemy się produkcją branded contentu. Wiele zrealizowanych kampanii reklamowych sprawia, że wyczuwamy trendy, jesteśmy w stanie zaproponować kreację związaną z charakterem marki i zapewnić jej szeroki zasięg nie tylko w internecie. W ciągu 24 godzin przeprowadziliśmy akcję charytatywną #ReZimyDobrem, podczas której udało się zebrać ponad 326 tys. zł netto i osiągnąć ponad 20-milionowy zasięg!

Nasze kanały docierają w głównej mierze do grupy docelowej 13–30 lat i zapewniają wyświetlenia porównywalne z wynikami telewizyjnymi, które mają bezpośredni wpływ na rozpoznawalność marek, z którymi współpracujemy.

Media obsługiwane przez biuro reklamy GetHero

Internet: Apynews.pl – największy w Polsce portal o YouTube – 350 tys. użytkowników i 1,5 mln odsłon miesięcznie, influencerzy: ReZigiusz – 2,5 mln subskrypcji i 528,4 mln wyświetleń, Multi – 1,2 mln subskrypcji i 158,1 mln wyświetleń, Dezy – 900 tys. subskrypcji i 111,7 mln wyświetleń, Vertez – 900 tys. subskrypcji i 275,9 mln wyświetleń oraz ponad 20 innych kanałów twórców w sieci wraz z ich zapleczem zasięgowym w portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat); łączna liczba subskrypcji twórców obsługiwanych przez sieć – ok. 15 mln, łączna liczba wyświetleń materiałów w sieci – ok. 2 mld

Struktura biura reklamy GetHero

Paweł Kowalczyk – wiceprezes zarządu

Account management – działem kieruje Natalia Grodecka, tel. 733 234 474, [email protected]

New business – działem kieruje Łukasz Grzesiak, tel. 881 594 858, [email protected]

Kreacja/Produkcja  – działem kieruje Tomasz Olkowski , tel. 733234229, [email protected]

Event management – działem kieruje Emilia Frącek, tel. 668 336 802, [email protected]

Kontakt do biura reklamy GetHero

[email protected]
www.gethero.pl

Hit 2016 biura reklamy GetHero

Największą popularnością cieszyły się w ub.r. akcje z wykorzystaniem social media ReZigiusza, w tym: współpraca z marką HP o zasięgu ponad 4 mln wyświetleń, promocja eventu SuperEnduro (7-milionowy zasięg) czy promocja nowej odsłony kampanii reklamowej #zostanlegenda dla marki Samsung (ponad 3 mln zasięgu). Hitem okazał się także MeetUp, event zorganizowany we Wrocławiu, który zgromadził w Hali Stulecia ponad 150 influencerów i prawie 10 tys. uczestników, umożliwiając tym samym markom, które nam zaufały (m.in.: Coca-Cola, Crunchips, Play, HP, X-Kom czy Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego) bezpośrednie dotarcie do pokolenia Zet ze swoimi produktami i usługami.

Paweł Kowalczyk - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.