Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Discovery Media

Jacek Szymczyk - ad sales director, Polska

Jacek Szymczyk, ad sales director, opowiada o pracy biura reklamy Discovery Media

Nieszablonowe, szyte na miarę pomysły, najwyższa od lat nagradzana przez rynek jakość obsługi, kompleksowe podejście "one-stop-shop", światowa jakość oferowanych produkcji - to to, co nas wyróżnia na rynku. Oraz koncepcje wpisujące się w ogromne emocje, których dostarczają wydarzenia sportowe emitowane na Eurosport.

Biuro Discovery Media skupia się na oferowaniu rozwiązań niestandardowych opartych na kontencie naszych stacji, z dużym naciskiem na produkcję najwyższej jakości materiałów wideo – zarówno krótkich, jak i długich form, do emisji off- i online. Oferujemy również rozwiązania dotyczące wydarzeń sportowych transmitowanych przez Eurosport w ramach udostępnionego w ub.r. produktu Eurosport Experience. W tym obszarze stawiamy na rozwiązania w pełni integrujące ekosystem mediowy Eurosportu – anteny (czas reklamowy, sponsoring, wsparcie komentatorskie), digital i mobile – aplikację Eurosport.com, social media, gaming, branded content oraz realizacje on-site.

W tym roku do działań w ramach Eurosport Experience włączamy dodatkowo czas komercyjny – breaki reklamowe. W ten sposób umożliwimy naszym klientom bezpośrednią obecność przy topowych eventach sportowych. Nowa polityka handlowa Discovery zrewolucjonizuje rynek – będzie to limitowana oferta sprzedaży czasu reklamowego do wydarzeń z półki premium zapewniająca spójność komunikacji, wykorzystanie potencjału długofalowego partnerstwa oraz dodatkowe, niestandardowe świadczenia wokół wydarzeń czy sportowców.

Od tego roku w ofercie Discovery Media pojawią się również rozwiązania reklamowe związane z igrzyskami olimpijskimi.

Ponieważ specjalizujemy się w produkcji rozwiązań kontentowych, bardzo duży potencjał widzimy w możliwości ekspansji produkowanych przez nas materiałów w sferze digital poprzez wykorzystanie istniejących kanałów społecznościowych naszych klientów bądź zbudowanie ich od podstaw. Z dużą nadzieją spoglądamy również w kierunku rozwijającego się projektu Discovery VR.

Naszym klientom gwarantujemy najwyższą jakość obsługi, nowatorskie podejście i rozwiązania szyte na miarę, szerokie portfolio możliwości, a przede wszystkim najwyższą na rynku jakość oferowanych produkcji – zawsze spójną ze standardami globalnych produkcji Discovery i Eurosportu, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Discovery Media

Telewizja: Discovery Channel, TLC, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia, ID, Animal Planet HD, Discovery Life, Eurosport 1, Eurosport 2 – obsługa w zakresie działań niestandardowych brand partnership – udział w rynku w grupie komercyjnej – 2,66 proc, zasięgi roczne obsługiwanych stacji w grupie komercyjnej – 11 187 927, czyli 63,91 proc.(NAM)

Internet: aplikacja mobilna Eurosport.com

Struktura biura reklamy Discovery Media

Dorota Żurkowska-Bytner - VP head of commercial development & ops
Jacek Szymczyk– ad sales director, Polska

Brand Partnership Discovery Media: zespół specjalizuje się w szeregu niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych pozwalających na skuteczne i angażujące dotarcie do zróżnicowanych grup docelowych

Jacek Szymczyk - ad sales director, tel. 22 365 1039, [email protected]

Anna Korolczuk - odpowiedzialna za portfolio kanałów factual i lifestyle, tel. 22 365 10 71, [email protected]

Maciej Zoll - odpowiedzialny za kanały Eurosportu, tel. 22 365 10 26, [email protected]

Hit 2016 biura reklamy Discovery Media

Projekt „Droga do Mistrzostwa”– unikatowy koncept, którego właścicielem i pomysłodawcą jest marka BMW, a parterem i producentem Discovery Media Brand Partnership. Celem projektu było wsparcie wprowadzenia na rynek nowego modelu BMW serii 7. Z tej okazji powstał pełnometrażowy film dokumentalny w reżyserii nominowanego do Oscara Bartosza Konopki. W filmie swoje historie o drodze na szczyt opowiadają wybitne osobowości artystyczne: Agnieszka Holland, Kora, Rafał Olbiński, Tomasz Stańko i Janusz Gajos. Fragmenty dokumentu trafiły również do widowni telewizyjnej. Widzowie kanałów Discovery Channel, TLC, Discovery Science i Discovery Historia mogli oglądać pięć 3-minutowych fragmentów tego wyjątkowego filmu.

Jacek Szymczyk, ad sales director - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.