Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
Nie chcemy już oddawać zarobionych przez nas pieniędzy

Rozmowa z Iwo Zaniewskim, który wraz z Kotem Przyborą, odchodzi z agencji PZL

 
Nie szokujemy na siłę

Rozmowa z Markiem Kwiatkowskim, grafikiem "Polityki", autorem okładki nagrodzonej ArtFront w kategorii Czasopisma opinii w Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2013.

 
Muszę być prawdziwy

Ze Stefanem Stagmeisterem, designerem, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Wybrałem się na jazdę z wariatem

Rozmowa  z Jackiem Turczykiem, który w konkursie Grand Press Photo 2014 został nagrodzony za najlepszy fotoreportaż w kategorii Sport.

W Kijowie miałam beznadziejny sprzęt

Rozmowa z Simoną Supino, której fotoreportaż z Kijowa był najlepszy w konkursie Grand Press Photo 2014 w kategorii Wydarzenia.
 


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Przegląd mediów

Osobnik zbojkotowany

Cud w polskiej polityce! Politycy koalicji - Adam Struzik (PSL) i Andrzej Halicki (PO) - oraz opozycji - Mariusz Błaszczak (PiS), Krzysztof Gawkowski (SLD) i Barbara Nowacka (Twój Ruch) - solidarnie zbojkotowali wspólny występ w TVP z europosłem Nowej Prawicy, osobnikiem, którego nazwiska nie warto wspominać.

Samorządy kręcą z gwiazdami

Miasta i całe regiony ciężko pracują, by zaistnieć w świadomości ludzi. Współprodukują filmy fabularne. Biorą udział w tworzeniu programów typu reality show. I wymyślają innowacyjne schematy finansowania takich przedsięwzięć.

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Ta aplikacja zamieni twój telefon w wirtualnego asystenta

Dzień pracownika badań w domu mediowym zaczyna się od porannej prasówki. Węszy on w gąszczu blogów technologicznych, forów tematycznych i portali społecznościowych, szukając inspiracji dla rozwiązań, które będzie mógł zaproponować klientom lub współpracownikom. Jednak poszukiwania to dopiero początek. Wiedzę trzeba usystematyzować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
ilustrator
reporter telewizyjny
webdesigner
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine