Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
"Nie chcemy odbierać prasie chleba"

Rozmowa z Robertem Bednarskim, prezesem Grupy Onet.pl

 
„Jeśli ktoś mówi o etyce, niech przyjrzy się najpierw mediom, w których pracuje”

Rozmowa z Igorem Janke, dziennikarzem, który odszedł do PR, ale z mediów nie zrezygnował

 
"Dostawaliśmy teksty z pseudoprawdziwymi historiami, wypreparowanymi przez sprawnych dziennikarzy"

Rozmowa z Anną Maruszeczko, redaktor naczelną miesięcznika „Uroda Życia” (na rynku od 10 października 2014)

 
Syczenie węży

Nie interesuje mnie powtarzanie czyichś kłamstw, skoro wiem, jak było naprawdę – mówi Nick Davies, jeden z najlepszych brytyjskich dziennikarzy śledczych, który powalił tygodnik Ruperta Murdocha

 
Nie chcemy już oddawać zarobionych przez nas pieniędzy

Rozmowa z Iwo Zaniewskim, który wraz z Kotem Przyborą, odchodzi z agencji PZL


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Przegląd mediów

Polski ISBN wychodzi z analoga

Dotąd królowały metody rodem z poprzedniego wieku: pisma, pieczątki, listy polecone. Teraz wystarczy założyć konto w serwisie prowadzonym przez Bibliotekę Narodową i w 24 godziny od poprawnie przesłanego zgłoszenia otrzymać pulę numerów ISBN, o jaką się ubiegamy.

Podatek od internetu

Polak i Węgier to, zgodnie ze znanym powiedzeniem, przedstawiciele podobnych narodów. Oby tym razem nie okazało się, że nas czeka to samo, co Węgrów.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine