Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
Pokonać 2520 konkurentów

Rozmowa z Mateuszem Rydlewskim, kapitanem drużyny, która wygrała konkurs Google Online Marketing Challenge

 
"Nie chcemy odbierać prasie chleba"

Rozmowa z Robertem Bednarskim, prezesem Grupy Onet.pl

 
„Jeśli ktoś mówi o etyce, niech przyjrzy się najpierw mediom, w których pracuje”

Rozmowa z Igorem Janke, dziennikarzem, który odszedł do PR, ale z mediów nie zrezygnował

 
"Dostawaliśmy teksty z pseudoprawdziwymi historiami, wypreparowanymi przez sprawnych dziennikarzy"

Rozmowa z Anną Maruszeczko, redaktor naczelną miesięcznika „Uroda Życia” (na rynku od 10 października 2014)

 
Syczenie węży

Nie interesuje mnie powtarzanie czyichś kłamstw, skoro wiem, jak było naprawdę – mówi Nick Davies, jeden z najlepszych brytyjskich dziennikarzy śledczych, który powalił tygodnik Ruperta Murdocha


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Goliat z Google czy wujek z USA

Lobbingowy gambit wokół giganta z Doliny Krzemowej rozpala głowy europejskich polityków. Są zachęty, gesty, ale też ostre słowa. Głosowanie w europarlamencie zaplanowano na dziś.

Kreml agituje Niemców

Rosja uruchomiła propagandowy kanał telewizyjny dla Niemców. Polska przedstawiana jest jako kraj, który szykuje się do ataku jądrowego na Rosję.

Facebook zmienia regulamin serwisu. Co przygotował Mark Zuckerberg?

Zmiany, które wejdą w życie 1 stycznia mają pozwolić użytkownikom serwisu lepiej panować nad informacjami, które udostępniają innym i sprawniej zarządzać reklamami, które pojawiają się na ich News Feedzie. Nie oznacza to jednak, że już niedługo będziesz mógł całkowicie zrezygnować z reklam. Co przygotował Facebook dla internautów?

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine