Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
Jerzy Płażewski: "Miewam straszne sny. Śni mi się, że nie pracuję. Widocznie zewsząd mnie wylali."

"Bardzo rzadko z kina wychodzę, bo myślę: film fatalny, ale może zakończenie będzie znakomite" – mówił nam Jerzy Płażewski. Nestor polskich krytyków filmowych, zmarł 5 sierpnia 2015 roku. Miał 90 lat. Rok temu rozmawiał z nim Jacek Nizinkiewicz. Wywiad publikowaliśmy w magazynie "Press".

 
Kurs online jest równie skuteczny jak wykłady dziennikarstwa w auli uniwersyteckiej

Rozmowa z Alberto Cairo, wykładowcą dziennikarstwa wizualnego Uniwersytetu Miami, twórcą jednego z pierwszych internetowych kursów dla dziennikarzy

 
Ustawa krajobrazowa to bubel prawny wymierzony przeciwko całej reklamie zewnętrznej
"Nie wierzymy w ustawę przygotowaną przez osoby niekompetentne, które nie znają się ani na prawie, ani na reklamie i nie słuchają ekspertów" - mówi Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityborad Media
 
Wojna się skończy, homofobia zostanie

Rozmowa z Madsem Nissenem, zwycięzcą World Press Photo 2015

 
Dotychczas współpraca z agencjami nam się nie układała

Rozmowa z  Dominikiem Fajbusiewiczem, członkiem zarządu Idea Banku


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Bezpłatny dziennik "Metro" zmienia nazwę i uruchamia lokalne wydania

Od piątku 4 września dziennik "Metro" będzie się ukazywał pod nową nazwą "Metrocafe.pl". Nowością będą też ukazujące się co czwartek strony lokalne informujące o najważniejszych wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych w regionie.

Francuscy dziennikarze szantażowali króla Maroka?

Dwoje znanych francuskich dziennikarzy śledczych jest oskarżonych o szantażowanie króla Maroka i żądanie odeń 3 mln euro łapówki. Czy za sprawą mogą stać służby specjalne sąsiedniej Algierii?

O sporcie po raz setny. I po raz pierwszy tak dobrze, czyli Droga 5 z nową kampanią dla Under Armour

- Teoretycznie wiemy wszystko o sporcie. Kto nie kojarzy Ewy Chodakowskiej, kto nie słyszał nigdy o aplikacji Endomondo i kto nigdy nie zaczynał od jutra trenować? - specjalnie dla Interaktywnie pisze Agata Palmowska z Cheil Poland.

Polskie serwisy VOD nie obawiają się Netfliksa. Pewność siebie czy arogancja?

Netflix potwierdził, że planuje wejście na polski rynek i mimo że nie podał dokładnej daty, wydawałoby się, że polskie serwisy powinny przygotować się na taką ewentualność. Tymczasem większość przekonuje, że Amerykanie na polskim podwórku i tak nie będą mieli żadnych forów, więc specjalnie się nie martwią.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine