Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
Dotychczas współpraca z agencjami nam się nie układała

Rozmowa z  Dominikiem Fajbusiewiczem, członkiem zarządu Idea Banku

 
Wywiady Press 2014
Obowiązkowa lektura dla studentów dziennikarstwa i materiał do refleksji dla profesjonalistów.

Dla czytelników korzystających z elektronicznych czytników wydaliśmy zbiór najważniejszych wywiadów, jakie opublikował magazyn "Press" w 2014 roku. Pokazują one, że zawód dziennikarza wciąż może być facynujący. Zbiór "Wywiady Press 2014" zawiera nie tylko teksty, ale też dobre zdjęcia sesyjne. Dostępny jest w formatach EPUB i MOBI - można go czytać na tabletach, smartfonach i wszelkiego typu e-czytnikach.

 
Gdzie byli ci słuchacze?

Z Maciejem Ulewiczem, dziennikarzem muzycznym zamkniętego Radia PiN, rozmawia Elżbieta Rutkowska

 
"Inspiracji szuka się przez obserwację świata"

Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki o podobieństwie czołówki "Wiadomości" do czołówek innych programów

 
Nie tylko kominy

Rozmowa z Elżbietą Sidi, autorką tekstu „Serdecznie witamy w Auschwitz”, nagrodzonego Grand Press 2014 w kategorii Publicystyka


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Ile wolności słowa w wolności słowa. Po wywiadzie z Grzegorzem Braunem

Problem nie w tym, że faszysta dostaje głos w liberalnym radiu, ale w tym, że nie ma w kraju dziennikarza, który potrafiłby go rozjechać

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine