Zapisz się na:
Pressletter

Większe oczekiwania

Większe oczekiwania

dyrektor grupy radiowej Agory SA


Rozmowa z Bartoszem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agory SA
Czy sieć Roxy FM wystartowała, ponieważ zadebiutowała Eska Rock, a jej właściciel - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA zapowiedziały, że sieć tworzona z części rozgłośni Plusa będzie nadawać soft rock?

Po prostu długo się przygotowywaliśmy, a wystartowaliśmy teraz, bo byliśmy gotowi do startu. Eska Rock nadaje w podobnym formacie, chociaż nie ma bardzo bliskiego podobieństwa między naszymi stacjami. Eska Rock jest ściśle rockową stacją, a Roxy FM stacją w rockowym klimacie. Różnica polega na tym, że my nie będziemy się koncentrować tylko i wyłącznie na muzyce i na zapowiedziach utworów. Mamy trochę większe ambicje.

Dlaczego Roxy FM nie nadaje w Warszawie?

Mamy zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na zmianę nazwy (na radio Roxy FM ma zostać przemianowane Radio Klasyka 103,7 FM - przyp. red.), ale czekamy jeszcze na decyzję, czy możemy zmienić charakter programu, ponieważ obecnie zobowiązani jesteśmy do nadawania muzyki poważnej.

Jeśli takiej zgody nie dostaniecie sieć Roxy FM będzie tylko inną wersją Blue FM.

Ale to przecież jest inny program, pod inną marką. To prawda, że problem Blue FM polegał między innymi na nieobecności tej sieci na warszawskim rynku, ale myślę, że koncepcja Radia Blue FM wymagała gruntownej zmiany, w tym zmiany nazwy. Projekt Roxy FM ma szanse nawet bez obecności na rynku warszawskim, chociaż wówczas byłoby dużo trudniej, ponieważ radio nastawiające się w dużej mierze na kulturę powinno być obecne w stolicy, gdzie toczy się życie kulturalne. Problemem byłaby sprzedaż czasu reklamowego.

Rock Radio Mazowsze to stacja o zbliżonym formacie do Roxy FM. Co się z nią stanie, jeśli nie wejdzie do Roxy FM?

Z tym radiem coś trzeba zrobić już od czterech lat. Za wszystkim stoi długa historia naszego sporu z Krajową Radą o lokalizację nadajnika. Chcemy go przenieść z Nowego Dworu Mazowieckiego do Warszawy. Naczelny Sąd Administracyjny nakazał Radzie powtórzyć postępowanie w tej sprawie.

Dlaczego do Roxy FM nie zostały włączone stacje Blue FM w Zielonej Górze i Opolu?

Bo Roxy FM jest projektem dla mieszkańców dużych ośrodków miejskich, którzy mają większe oczekiwania w stosunku do rozgłośni radiowej, niż tylko żeby im zaserwowała największy mix przebojów. Nadajemy do słuchacza w wieku 20-35 lat, wykształconego, ambitnego, aktywnego i najwięcej takich osób jest w dużych miastach. Trudno powiedzieć, ile będzie to stacji docelowo. Rozważamy różne możliwości wejścia na kolejne rynki: zakup udziałów w istniejących stacjach, podpisywanie umów franczyzowych czy pozyskiwanie nowych częstotliwości.


Rozmawiał Krzysztof Głowiński

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




 
Syczenie węży

Nie interesuje mnie powtarzanie czyichś kłamstw, skoro wiem, jak było naprawdę – mówi Nick Davies, jeden z najlepszych brytyjskich dziennikarzy śledczych, który powalił tygodnik Ruperta Murdocha

 
Nie chcemy już oddawać zarobionych przez nas pieniędzy

Rozmowa z Iwo Zaniewskim, który wraz z Kotem Przyborą, odchodzi z agencji PZL

 
Nie szokujemy na siłę

Rozmowa z Markiem Kwiatkowskim, grafikiem "Polityki", autorem okładki nagrodzonej ArtFront w kategorii Czasopisma opinii w Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2013.

 
Muszę być prawdziwy

Ze Stefanem Stagmeisterem, designerem, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Wybrałem się na jazdę z wariatem

Rozmowa  z Jackiem Turczykiem, który w konkursie Grand Press Photo 2014 został nagrodzony za najlepszy fotoreportaż w kategorii Sport.


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Ostatnie wywiady



















Przegląd mediów

Polsat liczy pieniądze z siatki. 400 tys. abonentów. Stacja przepłaciła?

Ponad 400 tys. abonentów płatnej telewizji wykupiło dostęp do kanałów Polsat Volleyball umożliwiających oglądanie mistrzostw świata w siatkówce. Ale Polsat przepłacił za prawa do transmisji - uważają analitycy.

„Rzeczpospolita” szybciej trafi do czytelników

„Rzeczpospolita" przyspiesza publikację wydań elektronicznych. 
Od dziś już o godzinie 21 będzie udostępniane jej e-wydanie z datą z dnia następnego.

„Salesmenship of the moment”, czyli aplikacja Catch-a-plane

Z pewnością pamiętacie ubiegłoroczną kampanię British Airways pod hasłem #LookUp – billboardy, a dokładnie osoby z umieszczonych na billboardach zdjęć, reagowały na przelatujące samoloty BA. Nie dość, że wygenerowała ona spory buzz, wszyscy o niej mówili, to kampania ta dostała także na festiwalu w Cannes Grand Prix – jury doceniło m.in. jej „salesmanship of the moment”.

Powiedz tak dla TakSówki

Dokładnie w poniedziałek, 15 września miała swoją premierę Prowly 1.0 – nowa wersja polskiej aplikacji dla PR-owców. Z tej okazji jej twórcy zorganizowali nietypową akcję marketingową „Spotkajmy się w TakSówce”, w ramach której w dniach od 15 do 19 września zapraszają wszystkich PR-owców do wspólnych przejazdów na terenie Warszawy. Podczas bezpłatnej trasy zapoznają ich z nowymi funkcjami Prowly 1.0.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine