Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Grupa Eurozet

Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet

O pracy biura reklamy Grupy Eurozet opowiada Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy

Na ten rok planujemy dalszy rozwój ofert niestandardowych, szytych na miarę potrzeb klienta. Dzięki synergii radia, Internetu i eventów możemy realizować jego najbardziej wyszukane cele.

2016 był kolejnym bardzo udanym rokiem dla całego rynku radiowego, w tym również dla Grupy Eurozet. Osiągnęliśmy wyższy wzrost przychodów niż średnia w branży radiowej, mimo że według Kantar Media wyniósł on -0,7 proc. Wzrost ten ma swoje źródło w optymalizacji dostępnego w sprzedaży czasu reklamowego. Skorzystały z niego głównie branże: handlowa i motoryzacyjna oraz farmaceutyczna.

Nasi klienci coraz częściej sięgają po oferty pakietów wysokozasięgowych i realizują kampanie równolegle w kilkudziesięciu stacjach radiowych, w tym w Zet Total. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się kampanie wykorzystujące, poza tradycyjnymi spotami, również sponsoring oraz aktywności online.

W ub.r. po raz kolejny, realizowaliśmy projekty crossmediowe i akcje zewnętrzne, m.in.: „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu”, „Start do nart” czy „BMW Jazz Club”. Także na ten rok Eurozet Live planuje ciekawe projekty: „Zet Cafe” z 11 przystankami wakacyjnymi w Polsce, „Active Summer” nad Bałtykiem czy „Dzień Dziecka” przed PKiN w Warszawie. Liczymy na duże zainteresowanie naszych partnerów.

Ponadto przewidujemy rozwój akcji specjalnych opartych na narzędziach typu konkursy antenowo-internetowe, sponsoringi audycji tematycznych, tworzenie serwisów online od podstaw czy wreszcie eventy o różnej skali produkcji. Takie działania stwarzają możliwości wyróżnienia się na tle innych przekazów marketingowych, dotarcia do szerszego grona odbiorców i ich zaangażowania. Wewnętrzna Grupa Kreatywna, w skład której wchodzą przedstawiciele sprzedaży, redakcji i konsultanci zewnętrzni, pozwala wychodzić naprzeciw coraz bardziej złożonym potrzebom naszych reklamodawców.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Grupy Eurozet

Radio: Radio Zet, Radio Zet Chilli, Antyradio, Radio Plus (Eurozet), sieć stacji lokalnych Radio Zet Gold, Pakiet Niezależnych (ponad 50 stacji lokalnych) – udział w czasie słuchania: 24,5 proc., zasięg dzienny (estymacja na populację): 8,3 mln słuchaczy (1.-12.2016, Radio Track)

Internet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Zetchilli.pl, Planeta.fm, Azorek.pl i inne

Struktura biura reklamy Grupy Eurozet

Ewa Rosiewicz - dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, [email protected]

Anna Kopytowska - dyrektor sprzedaży ogólnopolskiej, [email protected]

Renata Wysocka - dyrektor obsługi klienta - rynek warszawski, [email protected]

Anita Jankowska - dyrektor obsługi klienta - rynki regionalne, [email protected]

Karol Kłos - dyrektor rozwoju sprzedaży, [email protected]

Zbigniew Krupnik - dyrektor Eurozet Live, [email protected]

Justyna Wojtkowska - dyrektor Studia Zet, [email protected]

Kontakt do biura reklamy Grupy Eurozet

Eurozet sp. z o.o.
Biuro Reklamy
ul. Żurawia 800-503 Warszawa
Tel. 22 583 31 00
[email protected]
www.rrm.pl

Hit 2016 biura reklamy Grupy Eurozet

Grupa Eurozet może pochwalić się znakomitą dynamiką rozwoju obszaru online. Dziś ma łącznie ok. 4,61 mln realnych użytkowników (I 2017, PBI/Gemius), co daje jej 35. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce. Rok do roku oznacza to awans w rankingu o 55 pozycji i wzrost liczby realnych użytkowników o 163 proc.

Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.