Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Grupa Jet Line

Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line

Andrzej Słomka opowiada o pracy biura reklamy Grupy Jet Line

Strategia i filozofia działania Jet Line jest prosta: mamy bardzo dobre nośniki i bardzo dobrze realizujemy kampanie outdoorowe, takie, które przynoszą zysk.

Outdoor pomaga opowiadać historie marek, a nam zależy na historiach dobrze przedstawionych pod każdym względem. Dlatego stawiamy na jakość i legalność nośników oraz standard działania, do jakiego i my, i nasi klienci jesteśmy przyzwyczajeni.

Rekomendujemy nośniki, projektujemy i produkujemy narzędzia skutecznej komunikacji w przestrzeni. Zwracamy uwagę, aby informacja o marce pojawiała się u odpowiednich osób, we właściwym czasie, we właściwym miejscu, w dobrym otoczeniu i trafionym kontekście.

Jesteśmy właścicielem Motorway 12x4 m, największej w Polsce sieci tablic reklamowych o największym formacie klasycznego outdooru (48 mkw.). Motorway 12x4 m to sieć lokalizacji w miejscach o największym natężeniu ruchu samochodowego w Polsce i jedyne systemowe nośniki przy autostradach i trasach szybkiego ruchu. Sieć Motorway 12x4 m przy trasach i w miastach jest uzupełniona flotą nośników mobilnych: MobiJetów, JetBike’ów i CubeBoardów.

Wiosną br. oferta Jet Line poszerzy się o sześć kolejnych MobiJetów, samochodów z dwoma billboardami formatu 6x3 m i oświetleniem typu backlight. W ten sposób powiększymy liczbę mobilnych powierzchni reklamowych o formacie 18 mkw. do 38 tablic. MobiJety to billboardy w ruchu, które poszerzają miejski zasięg klasycznych kampanii outdoorowych. Są angażowane do akcji wizerunkowych i wspierających sprzedaż, zaplanowanych często na krótki czas i w precyzyjnie określonym miejscu. Kampania na MobiJetach może trwać nawet jeden dzień czy weekend i może być realizowana w miejscach, w których brakuje standardowych nośników OOH.

Podobnie działają JetBike i CubeBoardy: gdy trzeba zakomunikować markę tam, gdzie brakuje innych nośników (np. na plaży czy na stoku), gdy komunikacja ma trwać przez określony i raczej krótki czas, wówczas lepiej sprawdzi się nośnik, który po spełnieniu zadania zniknie wraz z eventem. Mobilne nośniki Jet Line właśnie wtedy są niezastąpione.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Grupy Jet Line

Outdoor: Motorway 12x4 m – 400 powierzchni przy trasach i w miastach w Polsce, największa sieć tablic 48 mkw., w największym formacie klasycznego outdooru MobiJet 6x3m – 38 powierzchni, 19 samochodów reklamowych z billboardami 18 mkw., JetBike – 12 rowerów reklamowych z powierzchniami 3 x citylight, CubeBoard – modułowy, mobilny nośnik z czterema powierzchniami reklamowymi dla komunikacji marki podczas eventów.

Struktura biura reklamy Grupy Jet Line

Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line.

Jet Line – dział sprzedaży OOH:

Agnieszka Łupińska, tel. 662 236 004, [email protected]
Anna Żegocka, tel. 662 053 842, [email protected]
Beata Chojecka-Kuczek, tel. 662 236 010, [email protected]
Katarzyna Weremek, tel. 667 777 531, [email protected]
Renata Zapalska, tel. 667 777 535, [email protected]
Robert Milewski, tel. 662 236 003, [email protected]

SynchroLab – dział business development:

Radek Miklaszewski, business developer & operation director, tel. 606 759 447
[email protected]
Andrzej Maszewski, szef działu produkcji, tel. 608 666 270, [email protected]
Małgorzata Kaptur, koordynator, tel. 665 777 717, [email protected]

SynchroLab to agencja użytecznej reklamy projektująca i realizująca multidyscyplinarne projekty angażujące ludzi w komunikację marek

Kontakt do biura reklamy Grupy Jet Line

Tel.  22 839 78 74,
[email protected],
Jetline.pl, Synchrolab.pl

Hit 2016 biura reklamy Grupy Jet Line

W grupie Jet Line powstał SynchroLab – samodzielna agencja użytecznej reklamy, która rozwinęła się z wewnętrznego działu do zarządzania projektami reklamowymi i marketingowymi. W SynchroLab rządzi użyteczność i skuteczność: komunikacja to sztuka, która może i powinna opowiadać historie i komuś do czegoś służyć. Od maja ub.r. SynchroLab zrealizował projekty dla kilkudziesięciu klientów i zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Experimental marketing za niestandardowe ogrodzenie inwestycji deweloperskiej.

Andrzej Słomka - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.