Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Grupa Wirtualna Polska

Joanna Pawlak - wiceprezes ds. sprzedaży

Joanna Pawlak, wiceprezes ds. sprzedaży, opowiada o pracy biura reklamy Grupy Wirtualna Polska

Zakładamy kontynuację rozwoju produktów reklamowych, co – obok profesjonalnej obsługi – zaowo-cowało już dwukrotnym tytułem Biura Reklamy Roku 2015 i 2016 w badaniu Media & Marketing Polska.

Zgodnie z koncepcją MoViBE stawiamy na działania w kilku kluczowych kierunkach: mobile, wideo (Telewizja WP), big data (WP Data Power) i e-commerce.

Co planujemy w tym roku? Nowoczesne rozwiązania oparte na big data. Klienci zyskają możliwość dotarcia do odbiorców na każdym etapie ścieżki zakupowej, zwiększając KPI. GWP nie zaprzestanie rozwijania i integrowania wiedzy o użytkownikach, których pełniejszy obraz uzyskujemy poprzez platformy e-commerce (finansowe, turystyczne, modowe i inne) oraz serwisy tematyczne (biznes, zdrowie, lifestyle, sport i inne). Zyskają też odbiorcy, którzy zobaczą komunikaty reklamowe dopasowane do ich profilu, oczekiwań i potrzeb. Dodatkowo GWP skupi uwagę na marketing automation, co zaowocuje nową platformą dostępną dla klientów.

Jaki był poprzedni rok? Koncentrowaliśmy się na rozwiązaniach polepszających UX odbiorców oraz rozwój precyzyjnych narzędzi reklamowych. Zmieniliśmy ważne serwisy z naszego portfolio, m.in. WP Facet, WP Kobieta, WP Turystyka – postawiliśmy na nowoczesną prezentację treści, szybkość i responsywność, ale także zadbaliśmy o potrzeby reklamodawców chcących w nieinwazyjny sposób promować markę. Rozwinęliśmy też ofertę narzędzi związanych z big data (WP Data Power, nowe produkty inbound marketingowe oraz cross-device) oraz reklamy natywnej i marketingu treści (np. Magazyn Lifestyle, oferta OpenFM/telewizyjna oraz zróżnicowany branded content).

Media obsługiwane przez biuro reklamy Grupy Wirtualna Polska

Internet: WP, o2, WP Poczta, Poczta o2, WP Wiadomości, Pudelek, WP SportoweFakty, WP Money, WP abcZdrowie, WP Parenting, WP Kobieta, Gadżetomania, Autokult i inne serwisy – w sumie 21,2 mln użytkowników miesięcznie, 3,3 mld odsłon, 77,3 proc. zasięgu (I 2017, PBI/Gemius), a także partnerzy specjalistyczni (Wakacje.pl, Nocowanie.pl, Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Direct.money.pl, Dobreprogramy.pl, BusinessClick.com) i aplikacje mobilne: Open FM, Pudelek, Poczta o2, WP SportoweFakty, WP24.

Telewizja: Telewizja WP.

Struktura biura reklamy Grupy Wirtualna Polska

Wiceprezes ds. sprzedaży - Joanna Pawlak

Departament sprzedaży agencyjnej i performance zajmuje się kompleksową obsługą największych domów mediowych i agencji reklamowych; departamentem kieruje Przemysław Mańkowski, [email protected]

Departament kluczowych klientów i sprzedaży bezpośredniej ściśle współpracuje z klientami, tworząc wspólnie z nimi strategię działań online z użyciem wszystkich powierzchni oraz produktów GWP, wykorzystując nowatorskie na rynku rozwiązania technologiczne oraz produktowe; departamentem kieruje Katarzyna Dudzińska-Sroga, [email protected]

Departament akcji specjalnych kompleksowo tworzy i realizuje strategię komunikacji marketingowej łączące TV i online, rekomenduje niestandardowe kampanie reklamowe z wykorzystaniem marketingu treści, rozwiązań natywnych i formatów display na wszystkich ekranach; działa od pomysłu kreatywnego, przez produkcję, po finalne podsumowanie wyników; departamentem kieruje Jan Buze, [email protected]

Departament sprzedaży systemowej odpowiada za programmatic (open RTB), zajmuje się wdrażaniem nowych rozwiązań, rozwijaniem technologii w ramach Grupy WP; departamentem kieruje Paulina Zyśk-Lisica, [email protected]

Departament big data odpowiada za dostarczanie wysokiej jakości danych do działań reklamowych, w ten zakres wchodzą: utrzymanie i rozwijanie oferty WP Data Power, zaawansowane analizy pozwalające zmapować ścieżki konwersji oraz tworzenie rozwiązań big data dla klientów; departamentem kieruje Mikołaj Twardowski, [email protected]

Departament analiz i utrzymania produktu reklamowego – kieruje nim Jacek Tryzno, [email protected]

Dział sprzedaży Telewizji WP odpowiada za utrzymanie relacji z brokerem, pozyskiwanie sponsorów dla produkcji własnych Telewizji WP we współpracy z departamentem sprzedaży Grupy WP oraz realizację niestandardowych projektów telewizyjnych, działem kieruje Aleksandra Pietrzyk, [email protected]

Departament rozwoju produktu reklamowego odpowiada za strategię, rozwój i komunikację produktu reklamowego, departamentem kieruje Agnieszka Ferenc, [email protected]

Kontakt do biura reklamy Grupy Wirtualna Polska

Tel. 22 39 88 523
[email protected]
Reklama.wp.pl, Onas.wp.pl

Joanna Pawlak - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.