Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Press i Presserwis

O ofercie biura reklamy magazynu „Press” i  newslettera Presserwis opowiada Wanda Kowzan

Rok 2017 będzie kolejnym rokiem koncentracji na naszym core biznesie, czyli dostarczaniu wiedzy i analiz o rynku mediów, reklamy i PR.

Proponujemy akcje reklamy niestandardowej:

– akcje crossmediowe z wykorzystaniem naszej stale aktualizowanej bazy danych
– dotarcie przez efektywne formaty reklamowe w „Presserwisie” i „Pressletterze”
– elementy natywne na Press.pl
– sponsorowanie rubryk w magazynie „Press”
– artykuły sponsorowane w magazynie i na stronie Press.pl
– tworzenie wydań specjalnych: „YouTube”, „Telewizja & Video”, „Panorama Reklamy”, „Top Marka”
– sprzedaż sponsoringu eventów: Grand Press Photo, Grand Video Awards, Grand Press i Ad Man
– debaty poświęcone poszczególnym branżom komunikacji marketingowej i PR.

Istotnym elementem naszej strategii na 2017 rok jest dalszy rozwój projektu badawczego PressInstitute, w którym oferujemy największą w Polsce usystematyzowaną grupę badanych: influencerów, marketingowców, menedżerów mediów i reklamy, dziennikarzy i rzeczników prasowych oraz specjalistów PR.

Media obsługiwane przez biuro reklamy i eventów

Prasa: magazyn „Press” – średnia sprzedaż 2986 egz. (I–XII 2016, ZKDP)

Internet: płatny newsletter „Presserwis” – 5644 użytkowników z branż mediów, reklamy, marketingu  i PR, 32 937 odsłon; Press.pl – 293 tys. użytkowników, 578 tys. odsłon (I 2017, Google Analytics); „Pressletter” – bezpłatny newsletter
– 3284 użytkowników (dane wydawcy)

Eventy: konkursy Grand Press, Grand Press Photo, Grand Video Awards, Ad Man

Projekty specjalne: Top Marka, PressInstitute, Kalendarz Medialny

Struktura biura reklamy magazynu „Press” i newslettera Presserwis

Wanda Kowzan – szef działu reklamy i eventów, tel. 601 76 00 82, [email protected]

Dział reklamy zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej oraz pozyskiwaniem partnerów i sponsorów eventów oraz projektów specjalnych.
- Urszula Angiełow, tel. 607 034 509, [email protected]
- Anna Guźniczak, tel. 667 887 732, [email protected]

Dział eventów zajmuje się pozyskiwaniem partnerów i sponsorów eventów oraz ich organizacją.
- Ewelina Bochenek, tel. 601 707 802,  [email protected]
- Magdalena Jankowska, tel. 601 780 003, [email protected]
- Emilia Boruszak, tel. 601 970 006, [email protected]

Kontakt do biura reklamy magzynu „Press” i Presserwisu

Poznań, tel. 61 861 66 14
Warszawa, tel. 22 33 48 333
[email protected]
www.press.pl

Hit 2016 biura reklamy magazynu „Press” i newslettera Presserwis

W roku 2016 otworzyliśmy PressInstitute, panel do badania opinii najbardziej wpływowych grup docelowych: influencerów, dziennikarzy, szefów marketingu firm (w tym największych polskich reklamodawców), agencji social media, pracowników reklamy i public relations.

Naszym sukcesem jest stały wzrost sprzedaży i tym samym wzrost zasięgu płatnego newslettera „Presserwis”, czyli profesjonalnego i najczęściej cytowanego płatnego źródła informacji w Polsce. Wraz ze wzrostem wyników wortalu Press.pl, a także poprzez dotarcie za pomocą silnego profilu „Press” na Facebooku (ponad 51 tys. fanów) oraz aktywnego profilu na Twitterze (ponad 27 tys. śledzących) możemy prowadzić niestandardowe akcje reklamowe, zapewniające efektywny zasięg w najbardziej atrakcyjnych grupach docelowych, w tym młodych pracowników branż reklamy, marketingu, PR i social mediów.

W princie ub.r. zdominowały jubileusze magazynu „Press” (20 lat) i konkursu Grand Press – Dziennikarz Roku (20 lat). Z tej okazji wydaliśmy ekskluzywny album „Grand Press XX”, poprzez sylwetki prawie 50 najlepszych dziennikarzy podsumowujący ostatnie 20 lat dziennikarstwa i wolnych mediów w Polsce.

Wanda Kowzan - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.