Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever poszerza portfolio lodów dla dzieci. Podkreśla, że są produkowane odpowiedzialnie

Debiutowi nowości w portfolio lodów dziecięcych towarzyszy kampania podkreślająca, że powstają one zgodnie ze standardami żywienia WHO (fot. materiały prasowe)

We współpracy z marką Disney powstała seria lodów Unilever Algida inspirowanych postaciami z filmów.

Lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł aż o 90 proc. pod względem wartości i o 70 proc. pod względem wolumenu sprzedaży, dlatego firma rozwija tę kategorię produktów. W 2022 roku pod marką Algida wprowadzono nowości do portfolio z kultowymi postaciami Disneya: bohaterem "Toy Story" Buzzem Astralem, Spider-Manem i Frozenem.

Czytaj też: Reklamę Shopee w telewizji obejrzało 85 proc. widzów w wieku 16-59 lat

Debiutowi nowości w portfolio towarzyszy kampania podkreślająca, że wszystkie lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia przygotowanymi na podstawie wytycznych WHO. Kampania "Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach" będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, dziennikarka kulinarna.

Za kreację, koncept kreatywny i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue, za media relations i współpracę z influencerami - agencja Made in PR, a za planowanie i zakup mediów - Mindshare.

Czytaj też: McDonald's po 32 latach wycofuje się z Rosji. Sprzeda wszystkie lokale

(AMS, 17.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.