Dział:

Dodano: Marzec 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport specjalny Direct Mail

Press

Druga edycja specjalnego raportu „Direct Mail”, którą magazyn „Press” wydał w styczniu wraz ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, jest już dostępna w wersji elektronicznej. 

W tegorocznej edycji na podstawie badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia opisujemy różnice w postrzeganiu direct mail przez marketerów oraz konsumentów.

Ponadto pokazujemy, jak w sposób niestandardowy podejść do standardowej wysyłki. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać direct mail, żeby zbudować więź z odbiorcą. Praktycy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w branży.

Prezentujemy też firmy działające w tym segmencie marketingu bezpośredniego.

Zachęcamy do zapoznania się z raportem i życzymy przydatnej lektury.

Press

(02.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.