Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gaworski, Kamiński, Olak i Banaszewska nominowani w AD WO/MAN 2020

Marcin Gaworski z 180hearbeats + Jung v. Matt, Bartłomiej Kamiński z Mediaplus Warsaw, Magdalena Olak z Oto Film oraz Klara Banaszewska z Grayling Poland – to ostatni nominowani w tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN Roku.

Od poniedziałku prezentowaliśmy codziennie nazwiska kolejnych nominowanych. Lista powstała po konsultacjach z branżowymi ekspertami, w tym laureatami poprzednich edycji konkursu. Sylwetki nominowanych publikujemy w „Presserwisie”, na Press.pl, Adwoman.press.pl i na facebookowym profilu konkursu. W konkursie to branża wybierze zwycięzców w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne oraz nowej - Agencje public relations.

Kolejnych nominowanych w konkursie AD WO/MAN 2020 przedstawił Przemysław Bogdanowicz z 2012 Agency.

W kategorii Agencje reklamowe:
Marcin Gaworski – CEO & partner 180hearbeats + Jung v. Matt

Press

W 2011 roku wraz ze wspólnikami przyjął do grona partnerów biznesowych jedną z najlepszych niezależnych agencji na świecie – Jung v. Matt Hamburg, tworząc 180heartbeats + Jung v. Matt. Współzałożyciel start-upu CheeseCat/NapoleonCat – platformy wspierającej zarządzanie obecnością marki na platformach społecznościowych. Członek rady nadzorczej i były członek zarządu SAR. Współtworzy fundusz Venture Capital Knowledge Hub Starter inwestujący w nowoczesne rozwiązania technologiczne we wczesnej fazie rozwoju i od 2015 roku wspiera jako mentor start-upy w programie Innovation Awards organizowanym przez SAR. Prelegent na wielu konferencjach i lektor akademicki. Aktywny działacz na rzecz promocji usług marketingu interaktywnego w Polsce. Wspiera rozwój działającego w ramach agencji 180heartbeats projektu LAB^180, laboratorium eksperymentującego z technologiami i znajdującego dla nich kreatywne zastosowanie w marketingu. Członek rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz Think Tank.

W kategorii Agencje mediowe:
Bartłomiej Kamiński, managing director Mediaplus Warsaw

Press

Pod kierownictwem Bartłomieja Kamińskiego agencja mediowa Mediaplus Warsaw notuje doskonałe wyniki. Dowodem tego jest zdobyty tytuł Sukces Roku 2020 w kategorii Agencje mediowe, przyznawany przez magazyn „Press”. Wcześniej – w tym samym raporcie „Panorama Reklamy” – Mediaplus Warsaw dwa razy z rzędu zdobyła tytuł Zaufanie Roku. W 2020 roku Group One i Serviceplan Group GmbH otworzyły agencję mediową Mediaplus w Pradze, jej szef raportuje do Kamińskiego. Przed objęciem sterów w Mediaplus Bartłomiej Kamiński był prezesem siostrzanej spółki Value Media, a wcześniej jej dyrektorem zarządzającym. Do Value Media przeszedł z Aegis Media, gdzie kierował agencją obsługującą General Motors – ACT Europe. Był też media managerem w Initiative Warszawa. Dawniej związany również z Universal McCann i Starcomem.

W kategorii Studia produkcyjne:
Magdalena Olak, dyrektorka zarządzająca/wiceprezeska zarządu Oto Film

Press

Działa na polskim rynku reklamowym od lat 90. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w strukturach polskich i sieciowych agencji reklamowych jako producentka i szefowa działu produkcji. Założycielka i dyrektorka zarządzająca studia Tank (od 2006 roku), które zrealizowało ponad 200 filmów – głównie reklamowych, ale była też koproducentką filmu fabularnego „Słodki koniec dnia”, nagrodzonego na Sundance Film Festival i Międzynarodowym Festiwalu Kina Niezależnego Off Camera. Po połączeniu Tank z Oto Film w 2020 roku Olak została dyrektorką zarządzającą połączonej struktury. Wchodziła w skład zarządu Klubu Producentów Reklamowych SAR w latach 2017–2019, aktywnie wspiera prace nad wprowadzaniem standardów branżowych. Wierzy w siłę edukacji, długofalowe i partnerskie relacje oraz możliwość łączenia działań CSR z biznesem.

W kategorii Agencje PR:
Klara Banaszewska, dyrektorka generalna Grayling Poland

Press

Od pięciu lat na stanowisku dyrektorki generalnej zarządza Grayling Poland, polskim oddziałem międzynarodowej agencji doradztwa komunikacyjnego, należącej do grupy Huntsworth. Wcześniej również przez pięć lat była zastępczynią dyrektora generalnego, współzarządzając agencją w Polsce oraz rozwijając biznes lokalnie i na arenie międzynarodowej. Jest również ekspertką z zakresu public affairs – jako dyrektorka public affairs zbudowała w Grayling dział wyspecjalizowany w tym obszarze, a następnie obsługujący klientów z branży energetycznej, finansowej, przemysłowej, spożywczej i nowych technologii. Z firmą związana jest od ponad 12 lat. Przed dołączeniem do Grayling Klara Banaszewska pracowała w Brukseli, gdzie zajmowała się tworzeniem i bieżącym wdrażaniem strategii komunikacji public affairs skierowanych do decydentów w instytucjach europejskich.

W tym roku po raz trzeci wręczona zostanie nagroda Ad Marketer Roku. Laureata wskazuje jury konkursu.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania zostanie uruchomiony 1 marca i dostępny będzie na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu.

Organizator: "Press"
Partnerzy konkursu: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma, AMS, Provident, Press-Service Monitoring Mediów
Partnerzy gali: Audio Network, Cocosound, ColorOffOn, F25, M-Sound Multimedia
Patroni medialni: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+

(CP, 26.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.