Dział: RADIO

Dodano: Listopad 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar: publiczne radio z mniejszymi wpływami z reklam, 20-proc. spadek Trójki

Wpływy Trójki z reklam zmniejszyły się o 20 proc. (Fot. Piotr Molecki/East News)

W październiku spośród stacji radiowych cennikowe wpływy z reklam zmniejszyły jedynie radia publiczne.

Z danych Kantar, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że cennikowe wpływy stacji radiowych wzrosły o 3,5 proc. w porównaniu z październikiem 2019 roku.

Przychody Grupy RMF z tego tytułu wrosły o 2,3 proc. (do 337 mln zł), Eurozetu - o 7,3 proc. (do 176 mln zł), stacji Grupy ZPR Media - o 2,4 proc. (do 136,5 mln zł), a Grupy Radiowej Agory - o 5 proc. (do 100,4 mln zł).

Z kolei wpływy rozgłośni publicznych spadły o 2,5 proc., do 88,7 mln zł. Program III Polskiego Radia z reklam uzyskał 41,3 mln zł, tj. o 20,1 proc. mniej.

Najwięcej na reklamę w radiu w październiku przeznaczył farmaceutyczny Aflofarm - cennikowa wartość kampanii tego reklamodawcy wyniosła 77,9 mln zł (o 3,8 proc. mniej niż przed rokiem). 

(KOZ, 24.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.