Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Motor" w lipcu na czele magazynów motoryzacyjnych

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Motor" wyniosła w lipcu 57 706 egz.

Wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu najwyższą sprzedaż miał "Motor", a wśród miesięczników - "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych" (oba Wydawnictwo Bauer).

Wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu najwyższą sprzedaż miał "Motor", a wśród miesięczników - "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych" (oba Wydawnictwo Bauer).

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Motor" wyniosła w lipcu 57 706 egz. (spadek o 23,58 proc. względem lipca 2019 roku), a "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska) - 39 026 egz. (spadek o 10,53 proc.).

Wśród miesięczników liderem był "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych", którego sprzedaż w lipcu wyniosła 21 864 egz. (spadek o 36,42 proc.), na drugim miejscu znalazło się "Classic Auto" (Stratos Concept) - 5063 egz. (spadek o 10,15 proc.).

W lipcu ukazały się podwójne numery miesięczników "Automobilista" (Automobilista) i "Autoexpert" (Raven Media), które były w sprzedaży także w sierpniu.

(JSX, 29.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.