Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Paciorek we wspólnym projekcie z Fundacją DKMS

Za koncepcję projektu, realizację i dystrybucję odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo (screen YouTube/Fundacja DKMS)

Youtuber Karol Paciorek nawiązał współpracę z Fundacją DKMS, w ramach której prowadzi cykl podcastów #pomagrajmy o tematyce gamingowej.

Cykl podcastów dostępny jest na Spotify i YouTube. Paciorek co dwa tygodnie będzie zapraszał do rozmów gości m.in. ze świata gamingowego, w których razem będą opowiadać słuchaczom o akcjach charytatywnych. Zaproszonymi gośćmi będą gamerzy, youtuberzy, influencerzy gamingowi, sportowcy z zamiłowaniem do gier, a także streamerzy. Pierwszymi gośćmi programu są Patryk Rojo Rojewski, Norbert Dis Gierczak i Łukasz Zmasło Zmysło. W kolejnych odcinkach pojawi się m.in. Andrzej Dziedzic, który „przybliży swoją walkę z chłoniakiem limfoblastycznym, by odbiorcy poznali doświadczenia osób, które czekają na zgodnego dawcę szpiku”.

Za koncepcję projektu, realizację i dystrybucję odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo. Kreację przygotowała agencja Promo Agency (siostrzana spółka agencji Novem, która odpowiada za zakup mediów digital dla Fundacji DKMS). Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała podstrona Dkms.pl/pomagrajmy, z poziomu której można zarejestrować się jako potencjalny dawca szpiku bądź przekazać darowiznę, która pokryje koszt przebadania kolejnych zarejestrowanych osób.

(IKO, 13.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.