Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstał M&MAC - komitet do zarządzania jednoźródłowym badaniem mediów

IAA Polska udziela wsparcia organizacyjnego inicjatywie Marketerzy dla Lepszych Badań (fot. materiały prasowe)

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wraz z Klubem Mediowym SAR utworzyły Marketers & Media Agencies Committee. M&MAC wraz z reprezentacją mediów będzie zarządzać jednoźródłowym badaniem mediów na polskim rynku, nad którym trwają prace.

W skład M&MAC wejdą przedstawiciele sześciu międzynarodowych grup reklamowych, które mają swoje oddziały w Polsce: Dentsu, Havas, IPG Mediabrands, Omnicom, Publicis, WPP oraz jeden przedstawiciel spoza sieciowych agencji mediowych.

Utworzenie M&MAC ma być przedostatnim krokiem do utworzenia polskiego odpowiednika joint industry committee (JIC), projektu realizującego jednoźródłowe badania mediów na naszym rynku, w tym odpowiadające za jego finansowanie. „Aby JIC mógł powstać, pozostaje sformalizowanie organizacji składającej się z M&MAC oraz podmiotów reprezentujących poszczególne media, czyli Polskie Badania Internetu, MOC TV oraz nadawców radiowych” - podano w komunikacie. Reprezentantem strony zakupowej z ramienia M&MAC w JIC będzie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy udziela wsparcia organizacyjnego inicjatywie Marketerzy dla Lepszych Badań. W lipcu do koalicji przystąpił Klub Agencji Mediowych, działający przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

(IKO, 04.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.