Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ po przeglądzie ofert pracuje z agencją Monday

Umowa została podpisana na pół roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Monday odpowiada za działania związane z komunikacją produktową ITI Neovision – operatora Canal+ w Polsce. Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert.

Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, launch nowej usługi, PR produktowy, akcje specjalne skierowane do różnych grup odbiorców oraz media relations.

Nowa usługa, Canal+ przez internet, ma łączyć świat kanałów na żywo ze światem VOD, i uwolnić klientów od długoterminowej umowy. Agencja ma również być odpowiedzialna za działania komunikacyjne związane z rozwojem tego nowego produktu Canal+ oraz udostępnianych tam treści. Umowa została podpisana na sześć miesięcy.

Galeria: Premiery seriali w czerwcu

(AMS, 03.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.