Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Kwiecień 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD WO/MAN Roku 2019 - fotorelacja

Ogłoszenie wyników AD WO/MAN Roku 2019 (fot.Wojciech Artyniew)

Za nami ogłoszenie wyników AD WO/MAN Roku 2019, które odbyło się za pośrednictwem transmisji na Facebooku i Press.pl. Ze studia eventowego Digital Knowledge Village łączyliśmy się z nominowanymi i zwycięzcami w poszczególnych kategoriach. 

Maciej Marasek (2012 Agency) został AD WO/MAN Roku 2019 w kategorii Agencje reklamowe; Paweł Gala (Wavemaker) w kategorii Agencje mediowe; Jacek Kulczycki (OTO Film) w kategorii Studia produkcyjne. Ad Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski (OLX Polska).

Przeczytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2019 rozstrzygnięty

Uruchomiliśmy też środowiskową zbiórkę pieniędzy „ODDECH OD REKLAMY – zbieramy na respirator”, z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem. Zbiórka odbywa się w serwisie Zrzutka.pl.

Za realizację transmisji odpowiadało Digital Knowledge Village, a za przygotowanie oprawy wizualnej ColorOffOn. 

ZOBACZ FOTORELACJĘ Z WRĘCZENIA NAGRÓD:

Galeria: AD WO/MAN 2019 - fotogaleria

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska

Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska

Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa

Patron medialny: Sprawny Marketing

Organizatorem konkursu AD WO/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 03.04.2020)

Pozostałe tematy weekendowe

Jak koronawirus wpływa na marketing
Dziennikarze nie wierzą we "Wprost"
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.