Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mona Kinal chief marketing officerem Empiku

Mona Kinal związana była m.in. z Viacom International Media Networks i z Discovery Networks Europe (fot. materiały prasowe)

Mona Kinal została chief marketing officerem w Empiku. Kieruje zespołami: brand i komunikacja, PR & eventy oraz trade marketing.

Kinal odpowiada za szeroko pojęte zarządzanie marką, komunikacją marketingową 360 stopni, w tym działania ATL, BTL, PR, CSR oraz za obecność w mediach społecznościowych, a także za kreację i content marketing.

Mona Kinal pracowała m.in. jako global marketing director/CMO w firmie OTCF (właściciel marki 4F). Analogiczne stanowisko zajmowała w Kazar Group. Związana była również z Viacom International Media Networks i z Discovery Networks Europe.

(IKO, 24.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.