Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła świąteczna kampania Provident Polska

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar (fot. materiały prasowe)

Firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczęła kampanię świąteczną, w której pojawia się hasło "Mam plan".

W spocie 30-sekundowym chłopiec pisze list do Świętego Mikołaja, a rodzice spełniają jego życzenia. Z kolei w 15-sekundowym spocie mama chłopca kupuje robot kuchenny, który pomoże jej w przygotowaniu rodzinnej kolacji. "Tegoroczna kreacja reklamowa poprzez motyw muzyczny nawiązuje do naszych spotów produktowych" - komentuje Anna Słomska, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Provident Polska.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska), a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa OMD.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 14.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.