Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa WP przed Facebookiem w październiku

Liczba internautów w Polsce w październiku wyniosła ogółem 28,1 mln (fot. Glenn Carstens-Peters/Unsplash.com)

Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Google była liderem polskiego internetu w październiku. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Grupa Wirtualna Polska, która wyprzedziła Facebook.com.

Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,39 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa Wirtualna Polska - 21,26 mln, Facebook.com - 21,03 mln, Grupa RAS Polska - 20,81 mln, Youtube.com - 18,78 mln, Grupa Interia.pl - 18,62 mln, Grupa Allegro - 17,57 mln, Grupa Polska Press - 17,45 mln, Grupa OLX - 16,85 mln oraz Grupa Gazeta.pl - 16,01 mln.

Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 14,78 mln użytkowników, Facebook.com - 7,7 mln, Grupy WP - 7,01 mln, Grupy RAS Polska - 5,93 mln, Youtube.com - 5,59 mln, Grupy OLX - 4,1 mln, Grupy Allegro.pl - 4,06 mln, Grupy Interia.pl - 4 mln, Grupy Polska Press - 3,16 mln, Grupy Gazeta.pl - 3,14 mln.

Press

Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,39 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)

W rankingu domen w październiku liderem była strona Google.com, która miała 25,72 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com - 21,03 mln, Youtube.com - 18,78 mln, Wp.pl - 17,13 mln, Onet.pl - 16,89 mln, Allegro.pl - 16,58 mln, Wikipedia.org - 14,57 mln, Google.pl - 14,06 mln, Interia.pl - 13,51 mln oraz Olx.pl - 13,17 mln.

Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google - korzystało z niej 19,16 mln użytkowników. Najpopularniejszą polską aplikacją była Rossmann PL - korzystało z niej 6,56 mln użytkowników.

Liczba internautów w Polsce w październiku wyniosła ogółem 28,1 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 23,9 mln.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 12.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.