Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża reklamowa ogląda programy chętniej na laptopie niż telewizorze

90 proc. badanych przedstawicieli agencji mediowych, reklamowych i reklamodawców deklaruje, że ma w domu laptop i smartfon (fot. Fox/Pexels.com)

Przedstawiciele branży reklamowej częściej niż reszta społeczeństwa oglądają treści wideo na laptopie i smartfonie i mniej z nich ma w domu telewizor - wynika z badania AdNation, przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie TVN Media.

90 proc. badanych przedstawicieli agencji mediowych, reklamowych i reklamodawców deklaruje, że ma w domu laptop i smartfon, a w przypadku osób spoza branży jest to odpowiednio 66 proc. i 70 proc. respondentów w wieku 16-49 lat.

W porównaniu z badaniem w 2018 roku wzrósł odsetek pracowników branży mających w domu telewizor (z 56 proc. do 68 proc.), a spadł - posiadających tablet (z 52 proc. do 43 proc.). W przypadku reszty społeczeństwa również więcej osób odpowiedziało, że w ich domu jest telewizor (wzrost z 86 proc. do 93 proc.).

Programy, seriale i filmy przedstawiciele branży oglądają chętniej na laptopie (57 proc.) niż telewizorze (44 proc.), podczas gdy pozostali badani wybierają przede wszystkim telewizor (85 proc.), a laptop wskazał tylko co piąty z nich (20 proc.).

Badanie AdNation przeprowadzono wśród 144 pracowników agencji mediowych, reklamowych i reklamodawców, a także na grupie 707 osób w wieku 16-49 lat spoza branży.

(KOZ, 24.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.