O cyfrowych obywatelach na CMO Summit 2019
Podczas konferencji wystąpią m.in. Piotr Piętka (Publicis), Gabriel Matwiejczyk (Facebook), Łukasz Urbański (Polsat Media) czy Rafał Masny (Abstrachuje.TV) (fot. materiały prasowe)
7 maja w Warszawie odbędzie się CMO Summit 2019. To kolejna edycja konferencji skierowanej do dyrektorów marketingu i CMOs (chief marketing officers). Organizuje ją firma doradcza Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy.
Tematem przewodnim CMO Summit 2019 jest "Meet the digital citizens". Uczestnicy dowiedzą się, jakie zmiany zaszły w cyfrowych zachowaniach obywateli, konsumentów mediów, marek czy też "shopperów" w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat.
"Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim w tym kontekście" - informują organizatorzy.
Prelegenci skoncentrują się na tym, jak z perspektywy CMO nawigować marką w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym, jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie, a także omówią coraz bardziej znaczącą rolę e-commerce i wykorzystania nowych narzędzi takich jak influencer marketing czy obecność marki w branży esportu.
Podczas konferencji wystąpią m.in. Piotr Piętka (CO-CEO, Publicis Groupe Polska), Gabriel Matwiejczyk (Measurement Lead CEE, Facebook), Łukasz Urbański (Business Development Director, Polsat Media) czy Rafał Masny (współtwórca Abstrachuje.TV).
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest IAA Polska Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Patronem medialnym jest magazyn „Press”.
Konferencja odbędzie się w Przestrzeń from Facebook przy Koszykowej 61. Obowiązują zaproszenia.
Więcej na shortlist.com.pl
CP