TVP 2 liderem rynku podczas "Dance, dance, dance"
Podczas pokazywania "Dance, dance, dance" TVP 2 miała średnio 12,96 proc. udziału w rynku (screen Vod.tvp.pl)
Program taneczny "Dance, dance, dance" przyciągał do TVP 2 średnio 1,88 mln widzów.
Dwójka emitowała program w soboty o 20.05, od 2 marca (finał wyjątkowo w Niedzielę Wielkanocną 21 kwietnia o 20.55). Podczas pokazywania "Dance, dance, dance" TVP 2 miała średnio 12,96 proc. udziału w rynku, co zapewniło antenie pozycję lidera rynku w tym paśmie. Udział Polsatu wynosił 9,08 proc., TVP 1 - 8,54 proc., a TVN - 8,44 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka z udziałem na poziomie 12,08 proc. przegrywała z Polsatem (12,15 proc.).
TVP 2 z reklam wokół programu "Dance, dance, dance" zebrała - według danych cennikowych - 9,3 mln zł.
W programie "Dance, dance, dance" znane osoby odtwarzały choreografie z teledysków. Ich występy oceniali: trenerka fitness Ewa Chodakowska, tancerka Ida Nowakowska oraz projektant mody i tancerz Robert Kupisz. "Dance, dance, dance" prowadzili Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel. Program wyprodukował Rochstar.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 24.04.2019)