Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CDA z zyskiem 5,4 mln zł, prawie 90 proc. przychodów stanowią subskrypcje

Do końca grudnia ub.r. użytkownicy mieli dostęp do prawie 6 tys. licencjonowanych filmów i seriali (screen: Cda.pl)

Spółka CDA SA, właściciel Cda.pl, w 2018 roku zanotowała zysk netto 5,4 mln zł (wzrost o 84 proc. w porównaniu z 2017 rokiem) przy przychodach na poziomie 28 mln zł (wzrost o 60 proc.). Liczba aktywnych subskrybentów CDA Premium wyniosła 172,1 tys. (wzrost o 70 proc.).

Na 28 mln zł przychodów składają się przede wszystkim wpływy z płatnych subskrypcji – 25,1 mln zł (wzrost o 71 proc.) i z reklam – 2,5 mln zł (spadek o 13 proc.).

Spółka podaje w raporcie, że w minionym roku skoncentrowała się na rozwoju usługi CDA Premium. Do końca grudnia ub.r. użytkownicy mieli dostęp do prawie 6 tys. licencjonowanych filmów i seriali. Rozwijana była również aplikacja CDA Premium na telewizory smart. Obecnie można z niej korzystać na telewizorach: Toshiba, JVC, LG, Philips, Sony Bravia, TCL i Thompson, oraz na konsolach Xbox One.

Oprócz tego spółka rozwija sekcję CDA Premium Free, która zawiera materiały ogólnodostępne od zweryfikowanych partnerów. W ub.r. CDA zawarła w tej sprawie umowę o współpracy z siecią partnerską TalentMedia.

Wśród niepowodzeń w ub.r. spółka wskazuje brak uchwały GPW w sprawie pierwszego notowania akcji CDA SA na NewConnect. GPW prowadzi w tej sprawie "czynności wyjaśniające", jednak nie podaje szczegółów i terminu ich zakończenia.

Cda.pl to serwis umożliwiający oglądanie filmów bez konieczności pobierania plików. W 2016 roku została uruchomiona usługa VoD CDA Premium z filmami pełnometrażowymi, które można obejrzeć w ramach abonamentu.

Według badania Gemius/PBI w marcu serwis Cda.pl odwiedziło 4,66 mln internautów.

(PD, 24.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.