RAS Polska rozwinie ofertę premium serwisów tytułów prasowych
O planach dotyczących treści premium swoich tytułów powiedział nam Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska (fot. materiały prasowe)
W ciągu kilku tygodni Ringier Axel Springer Polska uruchomi ofertę subskrypcyjną serwisów internetowych swoich tytułów prasowych – dowiedział się „Presserwis”.
O planach dotyczących treści premium swoich tytułów powiedział nam Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska. - Mówiąc o treściach premium, mam na myśli przede wszystkim rozwinięcie oferty premium serwisów naszych marek prasowych, przede wszystkim "Newsweeka" i "Forbesa". Już za kilka tygodni ruszamy z nowym projektem – powiedział.
Pytany o to, na czym polegać będzie monetyzacja serwisów marek prasowych, Kutela powiedział: - Przede wszystkim będą to subskrypcje, których oferta będzie rozwijana m.in. za pomocą różnych pakietów, które chcemy łączyć. Korzystając z tego, że posiadamy dużo serwisów premium, jak również serwisów płatnych, chcemy tworzyć oferty i pakiety, które będą atrakcyjne zarówno od strony treści, jak i ceny.
W wiosennej ramówce Onetu znalazło się 10 autorskich podcastów.
(PD, 21.03.2019)