TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród tygodników lokalnych i regionalnych najbardziej poprawiło sprzedaż "Życie Bytomskie"

Średnia sprzedaż "Tygodnika Zamojskiego" w listopadzie wyniosła 18 416 egz. (fot. Tygodnikzamojski.pl)

„Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie) pozostał w listopadzie liderem sprzedaży w segmencie tygodników lokalnych i regionalnych. Najwięcej zyskało „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Zamojskiego” wyniosła w listopadzie 18 416 egz. (spadek o 3,23 proc. w porównaniu z listopadem 2017 roku). Na drugim miejscu znalazł się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) - 10 297 egz. (spadek o 10,97 proc.), na trzecim „TEMI - Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt) – 9343 egz. (spadek o 13,17 proc.).

Największy wzrost sprzedaży zanotowało „Życie Bytomskie” - o 3,88 proc., do 4445 egz. Sprzedaż zwiększyły także: „Strzelec Opolski” (Silesiana) – o 2,02 proc., (5150 egz.), „Życie Podkarpackie” (Ziemia Przemyska) – o 0,77 proc. (8683 egz.) i „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard) – o 0,22 proc. (7779 egz.). (PD)

(PD, 21.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.