Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń creative group headami w Leo Burnett

Patryk Michoń przed Leo Burnett pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze (fot. materiały prasowe)

Sylwia Rękawek-Michoń, dotychczas senior art director, i Patryk Michoń, senior copywriter, awansowali w Leo Burnett na stanowiska creative group head.

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń w Leo Burnett pracują w zespole kreacji obsługującym Orange Polska (Michoń od stycznia, a Rękawek-Michoń od marca br.). Tworzą team kreatywny od 2013 roku.

Rękawek-Michoń wróciła do Leo Burnett w marcu po ponad pięciu latach przerwy. W tym czasie związana była z agencjami: Havas Warsaw, Mullen Lowe Warsaw (Lowe Warsaw) i Change, a ostatnio z McCann & MRM. Michoń przed Leo Burnett pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze. Wcześniej związany był z: McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe.

(AMS, 14.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.