Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Fronczewski promuje biżuterię Tous

Kampania prowadzona jest w internecie, kinie i prasie (screen: Youtube.com/Tous)

Piotr Fronczewski wziął udział w kampanii marki biżuterii Tous. Aktor użyczył głosu w polskiej odsłonie reklamy.

Spot z udziałem Fronczewskiego powstał w ramach serii "Czułe historie” – jej gwiazdą od początku jest aktorka Gwyneth Paltrow. Kampania prowadzona jest w internecie, kinie i prasie. Za pełną obsługę mediową odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands). Kreację przygotowała agencja SCPF.

(IKO, 21.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.