Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile startuje z przetargiem reklamowym

W tegorocznej kampanii wizerunkowej T-Mobile Polska, przygotowanej przez agencję FCB Bridge2Fun, pojawiła się Dorota Wellman (screen: Youtube.com/TMobilePL)

Firma T-Mobile Polska skierowała do wybranych agencji zaproszenie do udziału w przetargu na obsługę komunikacyjną.

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla marek T-Mobile Polska oraz realizację kreatywną. Lista zaproszonych do przetargu agencji nie jest znana.  

Obecnie za obsługę T-Mobile odpowiada agencja FCB Bridge2Fun, która wygrała ten budżet w przetargu w sierpniu 2015 roku. Początkowo była agencją wspomagającą – wiodącą była Leo Burnett Warszawa. Jednak w październiku 2016 roku firma T-Mobile zrezygnowała ze współpracy z Leo Burnett, wybierając na swoją główną agencję FCB Bridge2Fun.

(AMS, 19.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.