Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg Polska promuje nowe bezalkoholowe piwo Birell

Spoty będą prezentowane w głównych stacjach telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych (screen: Youtube.com/Birell Poland)

Carlsberg Polska wprowadza markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych - Birell.

Piwo Birell jest już dostępne w wybranych sieciach sklepów w Polsce. - Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni między innymi poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych oraz sportowych w Polsce - wyjaśnia Dariusz Chalecki, marketing manager piwa bezalkoholowego & super premium w Carlsberg Polska.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty będą prezentowane w głównych stacjach telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Działania reklamowe obejmują też nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych i serwisach VoD. Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, a planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.

(AMS, 17.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.