Kibice piłkarscy preferują markę Eurosport i youtubera Blowka
(fot. Pixabay.com)
Eurosport jest marką najbardziej preferowaną przez kibiców piłki nożnej, a najbardziej preferowanym przez nich influencerem jest Blowek - wynika z raportu Customer Insights firmy Metricso.
Według raportu kibice piłki nożnej poza Eurosportem preferują też kolejno marki: Coca-Cola, KSW, Pewex, RMF Maxxx, McDonald’s, Męski Styl, RMF Fm, WOŚP, Audi Polska i Tymbark.
Z kolei najbardziej preferowanymi przez nich influencerami są: Blowek, Piotr Izak Skowyrski, Krzysztof Golonka, Jarosław Pasha Jarząbkowski, Rezigiusz, LachuHQ, IsAmUxPompa, Gimper, Maffashion, Nitrozyniak, ROJO.
Spośród aktorów kibice preferują najbardziej Macieja Stuhra, Małgorzatę Kożuchowską i Vin Diesela. Najbardziej preferowanymi muzykami są TAITO, Popek Monster i Tomasz Chada.
Raport Customer Insights opiera się na analizie statystycznych danych o grupie ponad 315 tys. osób, które wygenerowały prawie 191 mln interakcji w mediach społecznościowych.
(IKO, 20.06.2018)