Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kibice piłkarscy preferują markę Eurosport i youtubera Blowka

(fot. Pixabay.com)

Eurosport jest marką najbardziej preferowaną przez kibiców piłki nożnej, a najbardziej preferowanym przez nich influencerem jest Blowek - wynika z raportu Customer Insights firmy Metricso.

Według raportu kibice piłki nożnej poza Eurosportem preferują też kolejno marki: Coca-Cola, KSW, Pewex, RMF Maxxx, McDonald’s, Męski Styl, RMF Fm, WOŚP, Audi Polska i Tymbark.

Z kolei najbardziej preferowanymi przez nich influencerami są: Blowek, Piotr Izak Skowyrski, Krzysztof Golonka, Jarosław Pasha Jarząbkowski, Rezigiusz, LachuHQ, IsAmUxPompa, Gimper, Maffashion, Nitrozyniak, ROJO.

Spośród aktorów kibice preferują najbardziej Macieja Stuhra, Małgorzatę Kożuchowską i Vin Diesela. Najbardziej preferowanymi muzykami są TAITO, Popek Monster i Tomasz Chada.

Raport Customer Insights opiera się na analizie statystycznych danych o grupie ponad 315 tys. osób, które wygenerowały prawie 191 mln interakcji w mediach społecznościowych.

(IKO, 20.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.