Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobre marki wchodzą w rolę liderów" 2. dzień Cannes Lions (relacja)

(fot. Joanna Sagan)

Z Cannes dla Press.pl pisze Joanna Sagan.

Interesującym panelem podczas drugiego dnia, była rozmowa organizowana przez magazyn "Vice", którego przedstawiciele na początku zaprezentowali i omówili wyniki badania "Rational, EMotional, Spiritual". Badanie poruszało tematy duchowości i moralności, które stają się coraz bardziej istotnymi aspektami życia dla młodych ludzi. Był to wstęp do dalszej rozmowy z przedstawicielami organizacji i kościołów, które przyciągają współczesnych młodych ludzi, rozwijając ich duchowość.

CEO siłowni SoulCycle Melanie Whelan opowiadała o wartościach i zasadach działania jakie jej firma oferuje. SoulCycle to unikatowe przeżycie łączące zajęcia fizyczne z duchowym doświadczeniem, trenerzy jednocześnie są couchami pracującymi nad duszami i umysłami uczestników treningów.

Innym interesującym gościem był pastor i założyciel Hillsong Church - kościoła, który oferuje przeżycia duchowe oparte głównie na muzyce.

Wnioskiem i jednocześnie wskazówką dla marek jest fakt, że ludzie chcą czuć się częścią społeczności, grupy, czuć akceptację. Samotność jest obecnie jednym z większych zagrożeń dla ludzi i jednym z wyzwań współczesnego świata. Zdaniem panelistów dobre marki pokazują jasny kierunek ludziom, wchodzą w rolę liderów tak bardzo potrzebnych w dzisiejszym świecie.

Kolejny warty uwagi panel był poświęcony ogromnemu i współtworzonemu przez nas wszystkich problemowi uzależnienia od mediów społecznościowych. Codziennie największe komputerowe systemy pracują nad tym jak nas uwodzić i serwować nam coraz bardziej wciągające treści. Jako branża reklamowa powinniśmy rozumieć zagrożenie i podejmować kroki, aby zapobiec globalnemu uzależnieniu. Podano przykład Google Wellbeing jako inicjatywy jednego ze światowych gigantów technologii i wiedzy o ludziach, który stara się wprowadzać inicjatywy walczące z problemem.

Warto obejrzeć CEO YouTube Susan Wojcicki, która w rozmowie z chief digital officer L’Oreal opowiadała o sile wideo oraz o tym jak tworzyć markę i angażować widzów w digitalowym świecie.

Joanna Sagan

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.