Justyna Duszyńska dyrektorem Content Tailors w Grupie Onet-RAS Polska
Justyna Duszyńska jest odpowiedzialna za budowę nowej strategii Content Tailors oraz jej integrację ze strategią sprzedażową Media Impact Polska (fot. materiały prasowe)
Justyna Duszyńska została dyrektorem Content Tailors (departament zajmujący się m.in. działaniami contentmarketingowymi) w Grupie Onet-RAS Polska, z firmą rozstaje się Adam Wilk, który dotychczas pełnił tę funkcję.
Duszyńska jest odpowiedzialna za budowę nowej strategii Content Tailors oraz jej integrację ze strategią sprzedażową Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Będzie podlegać bezpośrednio Marcinowi Boroszce, CEO Media Impact Polska.
Justyna Duszyńska ma ponad 16-letnie doświadczenie pracy w mediach, zarządzaniu zespołami i wdrażaniu strategii biznesowych. W latach 2009-2014 pracowała w biurze reklamy Grupy Onet na stanowisku dyrektora sprzedaży specjalnej, a od 2011 jako dyrektor biura reklamy. W latach 2014-2017 była członkiem zarządu i współzałożycielką portalu Fashion Post, który został sprzedany w lutym 2018 roku. Przez ostatnich dziesięć miesięcy zarządzała biurem reklamy i była członkiem executive board Marquard Media Polska.
Adam Wilk był związany z Grupą Onet-RAS Polska od 2008 roku, a dyrektorem departamentu Content Tailors został w maju 2017 roku.
(JOK, 19.06.2018)