Youtuberzy w kampanii Mercedes-Benz
Nowy model klasy A marki Mercedes-Benz testowany jest m.in. na kanale Kameralnie (fot. materiały prasowe)
Youtuberzy Paulina Mikuła, Piotr Latała i Patryk Brzozowski (wszyscy zrzeszeni są w sieci partnerskiej LifeTube) promują w kampanii Mercedes-Benz nowy model samochodu klasy A.
Za realizację kampanii "Just like you" odpowiadają LifeTube i agencja LiquidThread. W jej ramach youtuberzy na swoich kanałach publikują filmy, w których testują nowy model Mercedesa i pokazują jego możliwości.
Influencerzy zostali tak dobrani, aby ocenić samochód pod różnymi aspektami. Paulina Mikuła prowadzi na YouTube kanał Mówiąc Inaczej, poświęcony poprawnej polszczyźnie, Piotr Latała na kanale Ziemniak zajmuje się tematami technologicznymi, a Patryk Brzozowski z Kameralnie wystąpił w kampanii jako ekspert ds. motoryzacji.
"To wyjątkowe połączenie kilku pozornie odległych światów pozwoliło wyeksponować najważniejsze dla marki cechy oraz maksymalnie poszerzyć zasięg komunikacji w trudno dostępnych grupach" - tłumaczy w komunikacie Magdalena Talma, head of sales LifeTube.
Natomiast Urszula Reichman, head of product & marketing Mercedes-Benz Cars, podkreśla: "Decydując się na współpracę z Pauliną, Patrykiem i Piotrem, przede wszystkim zależało nam na zachowaniu autentyczności, świeżym spojrzeniu i kreatywnym podejściu do tematu, z czym twórcy poradzili sobie bardzo dobrze".
(IKO, 25.05.2018)