Dział: PRASA

Dodano: Maj 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie sprzedaż "Tygodnika Powszechnego", najwięcej czytelników tracą "Sieci" i "Tygodnik do Rzeczy"

Na początku 2018 roku katolicki "Tygodnik Powszechny" zyskuje czytelników, a prorządowe "Sieci" traci.

O 26,61 proc. wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z tym samym okresem 2017 roku.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 99 847 egz. (spadek o 13,79). Jej główny konkurent "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią sprzedaż 87 563 egz. (spadek o 11,38 proc.).

Spadki notują największe tygodniki prawicowe - "Sieci" (Fratria) – 50 168 egz. (spadek o 24,53 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 37 371 egz. (spadek o 19,47 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 29 959 egz. (spadek o 12,56 proc.).
Wzrost średniej sprzedaży notuje "Tygodnik Powszechny" - 29 472 egz. (wzrost o 26,61 proc.). Wynik poprawił też lewicowy "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 16 461 egz. (wzrost o 0,59 proc.). Sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) spadła o 16 proc. do średniej 16 160 egz.

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 116 817 egz. (spadek o 7,96 proc.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 247 728 egz. (spadek o 8,52 proc.). (JOK)

 

(a,o, 19.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.