Tomasz Hajto na Facebooku w kampanii "Orły Harnasia"
Autorem animacji jest studio Deep Blue Production (Screen: YouTube.com)
Wystartowała kampania "Orły Harnasia". Spoty marki Harnaś (Carlsberg Polska) są emitowane w internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 i kanałach tematycznych.
Wystartowała kampania "Orły Harnasia". Spoty marki Harnaś (Carlsberg Polska) są emitowane w internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 i kanałach tematycznych.
W ramach kampanii marka Harnaś podjęła współpracę z byłym piłkarzem Tomaszem Hajtą, który będzie wspierał jej działania na Facebooku. Harnaś będzie miał swoją sekcję na stronie www.przegladsportowy.pl oraz zakładkę na Onet.pl. W sklepach będą materiały POSM.
Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.
(JOK, 25.04.2018)