"Tygodnikowi Powszechnemu" sprzedaż wzrosła o 30 proc.
O prawie 30 proc. wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) w lutym br. w porównaniu z tym miesiącem ub.r.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w lutym br. wyniosła 97 500 egz. (spadek o 14,61 proc. względem lutego ub.r.). Jej główny konkurent "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią 88 855 egz. (spadek o 12,93 proc.).
Największy spadek notują największe tygodniki prawicowe - "Sieci" (Fratria) – 50 118 egz. (spadek o 26,06 proc.) i "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 36 357 egz. (spadek o 18,82 proc.). Sprzedaż "Gazety Polskiej"(Niezależne Wydawnictwo Polskie) minimalnie (o 0,80 proc.) wzrosła - do 30 250 egz. Prawie taką samą średnią sprzedaż osiąga już "Tygodnik Powszechny" - 29 394 egz. (wzrost o 29,33 proc.).
Wynik poprawił też lewicowy "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 16 670 egz. (wzrost o 1,71 proc.).
Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 117 835 egz. (spadek o 5,25 proc.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 247 755 egz. (spadek o 9 proc.).
(JOK, 20.04.2018)