Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand24 kolejny rok ze stratą, ale jej notowania rosną

(screen brand24.pl)

W 2017 roku spółka Brand24 uzyskała 7,5 mln zł przychodu (o 49 proc. więcej w porównaniu z 2016 rokiem) i miała 0,7 mln zł straty netto (rok wcześniej strata wyniosła 0,4 mln zł). Wynik EBITDA też był ujemy - 0,3 mln zł (rok wcześniej minus 0,2 mln zł).

Brand24 zajmuje się monitoringiem treści w internecie (m.in. na temat marek). Na koniec ub.r. firma miała 2196 aktywnych klientów (z 87 krajów), o 55 proc. więcej, niż rok wcześniej. "To był dla nas przełomowy rok. Udowodniliśmy, że możemy szybko i w skalowalny sposób rosnąć nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim za granicą. Z każdej wydanej na pozyskanie klienta złotówki generujemy 5 zł" - informuje w komunikacie giełdowym Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24. Średni przychód miesięczny z klienta spółki w ub.r. wyniósł 330 zł (rok wcześniej 324 zł).

Spółka od końca stycznia br. jest notowana na NewConnect. W ofercie prywatnej 110 tys. jej akcji sprzedano po 31,76 zł. W czwartek 22 marca br. na zamknięcie notowań kosztowały już 54,95 zł (o 5,7 proc. więcej, niż przed ogłoszeniem wyników finansowych za ub.r.).

(GK, 23.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.